Tina 10 Anmeld indhold Skrevet April 10, 2012 Hej, vi har købt 2 malerier på 1,5 x 1 meter. Men malerierne er bare leveret på lærred og ikke spændt op. Er der noger der ved hvor man kan få spændt billeder op og samtidig få dem indrammet?? Hilsen Tina, Alstad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2012 Hej Tina Prøv Hornbach, ved at de rammer ind men ikke om de spænder op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2012 Kunsthandleren på Wærnhem, Forstadsgatan laver fint arbejde. Samme gør kunstforretningen i Sluss Gatan. Men Det koster Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
3pac 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2012 Skal det være i Sverige? ellers kender jeg en go' en i Danmark. Han har opspændt 9 malerier til mig hvor det ene var i størrelsen 1,3m x 2,0m dog ikke nemt at få hjem... Jeg kunne ikke finde nogle i sverige der kunne gøre det billiger... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites