deventer 10 Anmeld indhold Skrevet April 7, 2012 Hej En hurtigt spørgsmål :) Har liget fået en mindre " sten Dims" på mit bilrude en revne på 3 cm.... Har fuldkasko på bilen... Selvrisiko er på 3000 kr. Kan huske i carglss reklame siger manden at, du får det gratis igennem dit forsikring.... Kan man få det gratis gennem bilforsikring selvom men har selvrisiko??? If forsikring som jeg har holder påske:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2012 Hej En hurtigt spørgsmål :) Har liget fået en mindre " sten Dims" på mit bilrude en revne på 3 cm.... Har fuldkasko på bilen... Selvrisiko er på 3000 kr. Kan huske i carglss reklame siger manden at, du får det gratis igennem dit forsikring.... Kan man få det gratis gennem bilforsikring selvom men har selvrisiko??? If forsikring som jeg har holder påske:D Nej altså, hvis du har helforsikring på din bil - så dækker den glasskader.. Men vi har på vores en selvrisiko på 1500 svkr eller minimum 10 eller 20% af det det koster... Men denne selvrisiko er ikke den samme, som hvis det er vagnskade - det er altså en selvrisiko selskaber selv har fastsat.. Jeg tror faktisk endda glasskader er dækket af halvforsikring også... Det er sikkert ikke ens for alle - så jeg ville da kigge i dine forsikringspapirer, der står det... Er det blot den helt amindelige bilforsikring hos IF, kan du også læse det i deres vilkår/betingelser, hvilket man kan hente på deres hjemmeside.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2012 http://www.if.se/web/se/SiteCollectionDocuments/Private/Bil/Produktblad_bil.pdf Der står her, den er 1500 svkr, eller 200 svkr, hvis ruden kan repareres af nogen de sender dig til... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
deventer 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2012 Hej trøjborg Det vil sige 1500 hvis de skifer ruden og 200 hvis de reparer den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2012 Hej trøjborg Det vil sige 1500 hvis de skifer ruden og 200 hvis de reparer den Det tror jeg :)... Men du må ikke hænge mig op på det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites