hr.w 10 Anmeld indhold Skrevet April 4, 2012 Kan nogen anbefale en 'reader' til læsning af dette vores forum på en iPad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2012 tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2012 Kan nogen anbefale en 'reader' til læsning af dette vores forum på en iPad? Jeg bruger Forum Runner free på min iPad, er godt tilfreds! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2012 +1 til Tapatalk. Der findes en speciel iPad tilpasset udgave. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2012 +1 mere til Tapatalk! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2012 Tapatalk++ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2012 tapatalk +1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2012 Tapatalk skuffer mig. Den er ikke særlig lækker og mangler nogle basale funktioner, såsom at kunne lave en favoritliste over de forums man besøger mest og kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier, og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere. 18 kr er den sku ikke værd IMO. UPDATE Det var en fejl 40, man skal logge ind på forum'et før man adgang til disse funktioner. Det spiller nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2012 kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier' date=' og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere..[/quote'] Det kan Forum Runner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2012 Tak for tilbagemeldingerne. Jeg vil nu da også mene, at funktionen "nyeste indlæg" er meget værd, så det bliver nok Forum Runner (som jo er gratis) til at starte med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2012 Tapatalk skuffer mig. Den er ikke særlig lækker og mangler nogle basale funktioner, såsom at kunne lave en favoritliste over de forums man besøger mest og kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier, og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere. 18 kr er den sku ikke værd IMO. Det har min app da? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2012 Tapatalk skuffer mig. Den er ikke særlig lækker og mangler nogle basale funktioner, såsom at kunne lave en favoritliste over de forums man besøger mest og kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier, og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere. 18 kr er den sku ikke værd IMO. Min tapatalk kan da begge dele Swyped på min Samsung Galaxy S II, med Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2012 Min tapatalk kan da begge dele Swyped på min Samsung Galaxy S II, med Tapatalk Okay hvor finder jeg det henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2012 gratis er godt :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2012 Okay hvor finder jeg det henne? Se screenshots :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2012 Se screenshots :) Nu spiller det. Skulle logge ind først før funktionerne kom frem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites