Juka 10 Anmeld indhold Skrevet April 1, 2012 Ja, her kommer det igen..:) Har nogen fundet på en god metode at se danske kanaler herovre dog uden brug af parabol..? (må ikke sætte en op ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Ja, her kommer det igen..:) Har nogen fundet på en god metode at se danske kanaler herovre dog uden brug af parabol..? (må ikke sætte en op ) Nu fortæller du ikke hvor du bor men mulighederne kunne være kabeltv fra given udbyder hvis det findes i ejendommen, Boxer fra DK med en god antenne på altanen (og nej, de er langtfra samme størrelse som en parabol) eller noget IPTV fra din internetudbyder... De fleste TV leverandører kan tilbyde pakker der indeholder danske kanaler, men Boxer DK er af naturlige årsager de eneste som kan give hele pakken... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Er der ikke noget med, at en EU-dom siger, at man altid har lov til at sætte en parabol op? (hvis du nu er interesseret i det, altså!?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 En antenne på taget af huset virker her.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Hej, Er der nogle der har erfaringer med Boxer fra DK når man bor her i Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Den er jeg også int i at vide lidt mere om....:) Hej, Er der nogle der har erfaringer med Boxer fra DK når man bor her i Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juka 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Det ved jeg ikke noget om, men hvem gider køre sådan en sag mod foreningen... Er der ikke noget med, at en EU-dom siger, at man altid har lov til at sætte en parabol op? (hvis du nu er interesseret i det, altså!?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Med fare for at gentage mig selv, så kan jeg informere om at dansk boxer er diskuteret en hel del herinde allerede. ;) (Tip: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=19370) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Jeg kan stadig ikke se ideen med at flytte sit liv til SE - men vil have alt dansk alligevel... hmm integration på højt plan.. Nåå men held og lykke med at finde dansk tv... og ja, ved lidt søgning vil i opdage at danske tv-muligheder er diskuteret godt ud efterhånden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2012 Ahhh.. Det er da godt at se lidt dansk tv i ny og næ så man kan more sig lidt over cirkus Christiansborg og den slags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2012 Hej, Er der nogle der har erfaringer med Boxer fra DK når man bor her i Sverige? Jeg har Boxer fra DK via en kammerat - du er altid velkommen til at kommer forbi og se mit setup :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2012 Jeg kan stadig ikke se ideen med at flytte sit liv til SE - men vil have alt dansk alligevel... hmm integration på højt plan.. Nåå men held og lykke med at finde dansk tv... og ja, ved lidt søgning vil i opdage at danske tv-muligheder er diskuteret godt ud efterhånden Jeg skal bare se spansk fodbold og så er jeg ligeglad om det er gennem svensk eller dansk tv. Skal jeg have de kanaler der viser det i Sverige vil det koste 6-700 kr om måneden. I hvert fald hvad jeg har fundet frem til. Det ser lidt billigere ud hos Boxer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2012 Jeg har Boxer fra DK via en kammerat - du er altid velkommen til at kommer forbi og se mit setup :) Hej Rene, Ja det vil jeg meget gerne :) Skriver til dig en af dagene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites