Jump to content
Juka

danske kanaler

Recommended Posts

Ja, her kommer det igen..:) Har nogen fundet på en god metode at se danske kanaler herovre dog uden brug af parabol..? (må ikke sætte en op :sick: )
Nu fortæller du ikke hvor du bor men mulighederne kunne være kabeltv fra given udbyder hvis det findes i ejendommen, Boxer fra DK med en god antenne på altanen (og nej, de er langtfra samme størrelse som en parabol) eller noget IPTV fra din internetudbyder... De fleste TV leverandører kan tilbyde pakker der indeholder danske kanaler, men Boxer DK er af naturlige årsager de eneste som kan give hele pakken...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg ikke noget om, men hvem gider køre sådan en sag mod foreningen...

Er der ikke noget med, at en EU-dom siger, at man altid har lov til at sætte en parabol op? (hvis du nu er interesseret i det, altså!?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan stadig ikke se ideen med at flytte sit liv til SE - men vil have alt dansk alligevel... hmm integration på højt plan.. Nåå men held og lykke med at finde dansk tv... og ja, ved lidt søgning vil i opdage at danske tv-muligheder er diskuteret godt ud efterhånden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kan stadig ikke se ideen med at flytte sit liv til SE - men vil have alt dansk alligevel... hmm integration på højt plan.. Nåå men held og lykke med at finde dansk tv... og ja, ved lidt søgning vil i opdage at danske tv-muligheder er diskuteret godt ud efterhånden
Jeg skal bare se spansk fodbold og så er jeg ligeglad om det er gennem svensk eller dansk tv. Skal jeg have de kanaler der viser det i Sverige vil det koste 6-700 kr om måneden. I hvert fald hvad jeg har fundet frem til. Det ser lidt billigere ud hos Boxer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites