Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet April 1, 2012 Så sker der enlig noget i sportens verden i skåne. Kasi Jesper flytter alle AG Københavns hjemme kampe til Malmö Arena det bliver kanon aftalen er en led i en ny samarbejdsaftale med Malmö Redhawks Ishockey, AG København og Tivoli. Malmö Redhawks Ishockey skal ifl. Aftalen spille hver anden hjemme kamp på plænen i Tivoli i 2012/13. Som Ishockey og håndbold gal bliver det en fantastisk oplevelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Den må du længere ud på landet med, datoen taget i betragtning :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Den må du længere ud på landet med' date=' datoen taget i betragtning :D[/quote'] Ahh .. jeg troede joken var at håndbold nyheder var interessante ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2012 Haha, jeg var ellers lige ved at hoppe på den, men så så jeg datoen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites