Jump to content
Rikke Rost

TDC Play :)

Recommended Posts

Nu har jeg fået det herovre i det svenske.... Hvordan får jeg WMA filerne konverteret til MP3? Jeg har testet nogle programmer men for at sige det kort, så virker de ikke. Det er både testet på windows 2008 server og Win7 32/64 bit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lovligt? Er dette sitet for pirater, med tips til at nasse?
Hvad har konvertering fra et format til et andet, at gøre med pirateri eller nasse? De færreste afspillere håndterer Windows Media Audio, men underligt håndterer langt de fleste MP3 format. Måske du skulle undlade at se tyve og pirater bag henvendelser. Eller er baggrunden "tyv tror hver mand stjæler"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Når den konverterer til MP3 så bøvler den med DRM. DRM betyder ingenting på maskinen såfremt den blir hentet og afspillet med enten WinAmp eller MP12. Men såsnart du vil konvertere den, så kan den ikke. Dét er lidt der den hænger lige nu. Jeg har Tunebite inst. som virker, men mangler at finde et lydkort til de virtuelle der kan emulere noget SoundBlaster eller andet. Sidste udvej kan være at købe et USB lydkort og kaste i måsen på serveren. Men det ville jeg gerne undgå... Og lige inden der er folk der tror det er ulovligt, så er det skam helt lovligt såfremt det er til eget brug. Og det er det. Ingen pirateri og deling her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har prøvet Soundtaxi Gio' date=' men den kan ikke fordi den mangler en virtual driver....selvom den siger den er inst.[/quote']Overhovedet ikke, eller efter ca 15 numre? Har en kammerat der havde samme problem - indtil han konverterede med maskinen offline. Så virkede det. (uden at jeg kender de underliggende detaljer) Men hvis den overhovedet ikke kan komme i sving, så er det jo ligegyldigt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tunebite (sidste version) be'r bare om en reboot hver gang jeg forsøger at konvertere tingene. :) Soundtaxi vil slet ikke pga manglende virtual driver....selvom den er inst. Skal lige se om det er fordi der slet ikke er lydkort i maskinen. Om den mangler hardware til konverteringen. Så kunne løsningen nemlig være et lille USB lydkort i måsen på servitricen.... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lovligt? Er dette sitet for pirater, med tips til at nasse?
Her henvises vist blot til om det er lovligt at have tdcplay i Sverige... Blander mig ikke men synes da at det er ok at stille spørgsmålet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites