civic1987 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2012 Hej fellow sund debattører. Jeg er blevet ret så bidt af, at gå i gang med et MC kørekort. Er der nogen der kan anbefale en køreskole i Malmø? Det skal gerne være billigt og således, at man ikke behøver at følge alle teori timer. Har kørt en del MC i udlandet, så det må gerne være med et minimum af timer. I øvrigt, når man har et bil kørekort i forvejen, er der så noget teori man kan slippe for? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2012 Vil bare sige, held og lykke med projektet, vi ses "derude".... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2012 jepp! vi ses därute Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2012 jepp! vi ses därute Lyder som om du har taget en beslutning??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2012 Jodå, vi går snart igång. Jag ska nog få styr på det. Går redan och tittar på de MC som står parkerade på arbetet . Min man tyckte att denne var fin! Jotack. Men kanske lite stor till mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2012 Held og lykke med kortet. Fin maskine bare man ikke skal køre for langt, så bliver ens arme laaaaaange ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites