Sarah-C 10 Anmeld indhold Skrevet March 19, 2012 Hej allesammen! Min kæreste og jeg står måske og skal til at låne nogle ekstra penge i huset (som vi begge 2 står på) for at lægge nyt tag. Er der nogen der ved om det evt. vil være lettere at låne de ekstra penge (i Nordea) hvis man er gift end hvis man "bare" er samboende? Hilsen Sarah Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Hej allesammen! Min kæreste og jeg står måske og skal til at låne nogle ekstra penge i huset (som vi begge 2 står på) for at lægge nyt tag. Er der nogen der ved om det evt. vil være lettere at låne de ekstra penge (i Nordea) hvis man er gift end hvis man "bare" er samboende? Hilsen Sarah Næppe - det at I er gift har som sådan ikke nogen indflydelse på deres vurdering, medmindre giftermålet medfører nogle økonomiske gevinster (se andre tråde om eventuelle økonomiske skattefordele :th2:) Jeres samlede økonomiske formåen bliver næppe forbedret af et ægteskab - tværtimod vil nogen måske sige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sarah-C 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Okay, super! Kunne godt være at de mente det var mere "sikkert" at låne til et ægtepar.. Vi har også snakket lidt om der måske ville være økonomiske fordele især når jeg studerer i DK, men syntes det er lidt bøvlet at finde ud af :-S Men tusind tak for svaret Homer! :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites