Jump to content
Sarah-C

Lettere at låne ekstra penge hvis man er gift?

Recommended Posts

Hej allesammen! Min kæreste og jeg står måske og skal til at låne nogle ekstra penge i huset (som vi begge 2 står på) for at lægge nyt tag. Er der nogen der ved om det evt. vil være lettere at låne de ekstra penge (i Nordea) hvis man er gift end hvis man "bare" er samboende? Hilsen Sarah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej allesammen! Min kæreste og jeg står måske og skal til at låne nogle ekstra penge i huset (som vi begge 2 står på) for at lægge nyt tag. Er der nogen der ved om det evt. vil være lettere at låne de ekstra penge (i Nordea) hvis man er gift end hvis man "bare" er samboende? Hilsen Sarah
Næppe - det at I er gift har som sådan ikke nogen indflydelse på deres vurdering, medmindre giftermålet medfører nogle økonomiske gevinster (se andre tråde om eventuelle økonomiske skattefordele :th2:) Jeres samlede økonomiske formåen bliver næppe forbedret af et ægteskab - tværtimod vil nogen måske sige... :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, super! Kunne godt være at de mente det var mere "sikkert" at låne til et ægtepar.. Vi har også snakket lidt om der måske ville være økonomiske fordele især når jeg studerer i DK, men syntes det er lidt bøvlet at finde ud af :-S Men tusind tak for svaret Homer! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites