Uhde 10 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2012 Jeg søger en eller flere at løbe sammen med 2-3 gange om ugen. Jeg er selv på begynder stadie, og forventer ikke andet end at komme i bedre form og få dyrket motion. Jeg bor selv i Annestad i Bunkeflostrand, og tænker at det er smart at man bor i nærheden. Skriv hvis det har interesse:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Jeg søger en eller flere at løbe sammen med 2-3 gange om ugen. Jeg er selv på begynder stadie, og forventer ikke andet end at komme i bedre form og få dyrket motion. Jeg bor selv i Annestad i Bunkeflostrand, og tænker at det er smart at man bor i nærheden. Skriv hvis det har interesse:) Det kunne jeg godt være interesseret i. Det vil passe mig bedst eftermiddag/aften i hverdagene. Jeg har ligget stille hele vinteren så skal til at starte op igen. Min normale træningsdistance er ca 8 km, men jeg skal starte forsigtigt op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uhde 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Aftener passer mig godt:) Har du et bestemt løbeprogram du følger? Mvh Camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Aftener passer mig godt:) Har du et bestemt løbeprogram du følger? Mvh Camilla Ikke i øjeblikket - men er fleksibel hvis du har et :) Eller vi kan finde et fælles program hvis du har lyst. Har du et mål? For mit vedkommende vil jeg gerne kunne løbe en halvmaraton i år.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Uhde 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Ikke i øjeblikket - men er fleksibel hvis du har et :) Eller vi kan finde et fælles program hvis du har lyst. Har du et mål? For mit vedkommende vil jeg gerne kunne løbe en halvmaraton i år.. Nej, jeg har ikke noget program. Men sidst jeg var lidt igang kørte jeg sådan et begynder program men holdte mig ikke helt til det, kørte lidt mit eget. Synes at det lyder fint med at finde et sammen. Har ikke noget mål...som jeg skrev vil jeg bare gerne strammes op og få motion, men fint hvis du har... Hvor meget er et halvmaraton, spørger hende den grønne så?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Nej, jeg har ikke noget program. Men sidst jeg var lidt igang kørte jeg sådan et begynder program men holdte mig ikke helt til det, kørte lidt mit eget. Synes at det lyder fint med at finde et sammen. Har ikke noget mål...som jeg skrev vil jeg bare gerne strammes op og få motion, men fint hvis du har... Hvor meget er et halvmaraton, spørger hende den grønne så?:) Sender dig en privatbesked.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret June 14, 2012 Hvis ikke jeg lige havde fået en skade i baglåret kunne jeg også godt være frisk, men der går nok nogle måneder før jeg er klar til at løbe igen :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KaSka 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2013 Hej :-) Ved jeres tråd er fra sidste år, men vil blot høre om I stadig løber...? Jeg flytter til Bunkeflo Strand 1/4-13 og ville gerne løbe med nogle andre :) Mon I er friske? Vh Karina Tlf.: +45 22 33 02 91 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2013 Jeg er igang med at flytte til DK, så kan desværre ikke løbe med dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2013 Skulle lige til at oprette min egen tråd og så så jeg denne. Er der stadig nogen der søger løbemakker i Annestad/Bunkeflostrand? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites