bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2012 ahh nice .-) Og mht. mad tænker jeg på Grill (var ikke med da i grillede, men det var vist meget vellykket) - folk tager med hvad de spiser. Købe fastfood på dagen Købe et "deal" (groupon.se lokaldealen.se leatsdeal.se enirodeal.se www.alladealer.se osv.) og spise et sted 2-3 retters (hvilket nok er den dyreste løsning, men stadig 50-60% under prisen alt efter tilbuddet) Noget med grill lyder som en god plan A. Så kan vi finde på en plan B, hvis det regner eller sner. Lad os se på en verjudsigt, når vi kommer tættere på. Hvis det er skyfrit vil der forøvrigt også være prima solnedgang over havet at se på. Men det er jo ikke sikkert at alle vil opdage dette, når de er travlt optaget af at plaffe ninjaer! :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2012 Hejsa, Kan desværre ikke komme med denne gang da vi skal et smut til Jylland :( Håber i får et super LAN! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2012 Vores sjov bliver virkelighed :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2012 ser så det er en kortfilm på 9min.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2012 Jeg hopper med på galejen hvis det stadig er muligt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2012 Jeg hopper med på galejen hvis det stadig er muligt. Det er det da bestemt! Der begynder at indløbe vejrudsigter for Lørdag. Sol med byger lyder det til foreløbigt. Lyder til at grill er muligt, men det kan ændre sig Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2012 Jeg hopper med på galejen hvis det stadig er muligt. Du er sat på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 Tænkte på..... hvad gjorde i sidst mht. grill? Har du grill, kul/gas osv. Mere hvis det bliver nogenlunde grillvejr, så kunne jeg godt tænke mig at forberede de ting, jeg skal grille, lidt tid i forvejen, så de mindst er marineret 1 dag i forvejen, slurp :-)))) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 Tænkte på..... hvad gjorde i sidst mht. grill? Har du grill, kul/gas osv. Mere hvis det bliver nogenlunde grillvejr, så kunne jeg godt tænke mig at forberede de ting, jeg skal grille, lidt tid i forvejen, så de mindst er marineret 1 dag i forvejen, slurp :-)))) Hvad jeg kan se på vejrudsigten spår de en masse regn i øresundsregionen? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 Der skulle i øvrigt være åben beta på Diablo 3 hele weekenden. Har ikke lige fået bekræftet det. EDIT - Bekræftet We're pleased to announce the Diablo III open beta weekend, which offers open access to all players with a valid Battle.net account! Beginning this Friday everyone is invited to log in and help us put the game and servers through their paces in this three day stress test as we march toward the game's release on May 15. You can begin downloading the Diablo III client right now! From Friday, April 20 at 21:01 CEST, until Monday, April 23 at 19:00 CEST you'll be able to log in, team up with friends, and play each of the five heroic classes to level 13 as you fight to save the world from the impending demonic invasion. Log in på battle.net og hent klienten. Til dem der ikke ved det er en SC2 konto også en battle.net konto. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 Cool! :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 Tænkte på..... hvad gjorde i sidst mht. grill? Har du grill, kul/gas osv. Mere hvis det bliver nogenlunde grillvejr, så kunne jeg godt tænke mig at forberede de ting, jeg skal grille, lidt tid i forvejen, så de mindst er marineret 1 dag i forvejen, slurp :-)))) Jeg har en (kugleformet) gas-grill på tagterassen. Jeg har prøvet den af 1 gang i år allerede. Hvad jeg kan se på vejrudsigten spår de en masse regn i øresundsregionen? Hvad for en oversigt kigger du på????? DMI siger sol/skyer i morgen aften: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/oresundsvejr.htm Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 Det er mere fordi jeg de sidste 4-6 måneder kun har spist "stenalderkost - paleo 1.0" så jeg er en smule besværlig med mad og alt skal planlægges, det er sjældent jeg kan spise mad der bliver indkøbt "hurtigt" og næsten umuligt mht. fastfood. Så jeg river mad med til mig, der så kan grilles, evt. lån af et stk. pande må være plan b :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2012 Jeg foreslår følgende: Dem som har brug for "specialkost" medbringer selv, hvad de har behov for. Der findes trods alt køkken i lejligheden ;) Resten tager enten noget kød med eller satser på at købe i ICA. Vi kommer til at sende en delegation ned til ICA i løbet af dagen for at få købt noget fælles tilbehør til kødet. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2012 Hyggeligt som altid og godt med lidt D3 Beta. Ser i øvrigt ud til at jeg ikke er alene om at se ekstrem varmeudvikling under gameplay: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3782579116 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2012 Hyggeligt som altid og godt med lidt D3 Beta. Ser i øvrigt ud til at jeg ikke er alene om at se ekstrem varmeudvikling under gameplay: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3782579116 Det er vidst set før, mener også der var et lignende problem i de tidlige versioner af WOW... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2012 28. juli? :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2012 Jeg kan ikke i perioden 16. juli til 5. August. Ej heller den 11. august. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2012 August er for nærværende rimelig åbent for mit vedkommende... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2012 også mit sådan ca. :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2012 Så vil jeg tillade mig at kaste et forslag på bordet, nemlig den 18. august... Hvad siger folk til det? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2012 Jeg kan godt den 18. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 kan også d. 18 :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 +1 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2012 Så skifter vi tråd: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=23039 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites