sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2012 Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 21. April 2012 fra klokken 11.30 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare Don A Lolliken Menace DABP Rene Kommer måske: Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 plejer at være på menuen. Switch: Undertegnede har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2012 jeg kommer,, og hvis kokken kommer så syntes jeg hvis i ikke har fået det siden ? at hans langtids vacum kød var godt ? jaja jeg skal nok PRØVE at huske rigtig stik og netkabel :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2012 jaja jeg skal nok PRØVE at huske rigtig stik og netkabel :) Skal vi begynde at stille odds på hvorvidt Don A husker kabler? ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2012 Skal vi begynde at stille odds på hvorvidt Don A husker kabler? ;) hehe hvad er odds Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2012 jeg kommer,, og hvis kokken kommer så syntes jeg hvis i ikke har fået det siden ? at hans langtids vacum kød var godt ? jaja jeg skal nok PRØVE at huske rigtig stik og netkabel :) Du er sat på :) Skal vi begynde at stille odds på hvorvidt Don A husker kabler? ;) Jeg er frisk :) hehe hvad er odds De er pænt dårlige i dit favør ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Jeg er på denne gang :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Jeg er på denne gang :D På som i definitivt eller en definitivt måske ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Jeg satster 20sek på jeg husker de rigtige kabel og stik så :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Jeg satster 20sek på jeg husker de rigtige kabel og stik så :) Næ nej, det er generelt at glemme noget for dig ;) Jeg smider 20 SEK på at du glemmer et eller andet til dagen:) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Næ nej' date=' det er generelt at glemme noget for dig ;) Jeg smider 20 SEK på at du glemmer et eller andet til dagen:)[/quote'] og jeg er bange for du vinder :) hehe men lad os nu se. flere der vil være med Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 På som i definitivt eller en definitivt måske ;) Hehe faktisk har du en pointe i et definitivt måske. HVIS! jeg får det job jeg krydser fingre for, så kan det være jeg skal til u'landet og oplæres og jeg ved ikke hvornår det er ... :) PS: I må sgu egentligt også gerne krydse fingre for mig. Med et job så kan det jo være jeg kan få råd til en comp. upgrade :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 HVIS! jeg får det job jeg krydser fingre for, så kan det være jeg skal til u'landet og oplæres og jeg ved ikke hvornår det er ... :) Det vil vi i så fald kategorisere som acceptabelt fravær - til nøds ;) PS: I må sgu egentligt også gerne krydse fingre for mig. Med et job så kan det jo være jeg kan få råd til en comp. upgrade :D Fingers crossed! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 Hehe faktisk har du en pointe i et definitivt måske. HVIS! jeg får det job jeg krydser fingre for, så kan det være jeg skal til u'landet og oplæres og jeg ved ikke hvornår det er ... :) PS: I må sgu egentligt også gerne krydse fingre for mig. Med et job så kan det jo være jeg kan få råd til en comp. upgrade :D Det var det jeg vidste ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2012 :-) Jeg er på :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2012 :-) Jeg er på :-) Du er sat på :) Og så vil jeg komme med lidt forslag til dagen/aftenen: Star Battle og Team Monobattles i SC2 :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2012 Og lidt gode nyheder her op til weekenden. HotS er kommet som pre-order hos de fleste gameshops og med Blizzard plejer det at betyde release indenfor 6-9 måneder. Så når vi bliver for trætte af familien i julen kan vi flygte sammen med Kerrigan på togt :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 ahh nice .-) Og mht. mad tænker jeg på Grill (var ikke med da i grillede, men det var vist meget vellykket) - folk tager med hvad de spiser. Købe fastfood på dagen Købe et "deal" (groupon.se lokaldealen.se leatsdeal.se enirodeal.se www.alladealer.se osv.) og spise et sted 2-3 retters (hvilket nok er den dyreste løsning, men stadig 50-60% under prisen alt efter tilbuddet) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Jeg er klar på grill! P.S.: Sidder og spiller HotS. Fik beta access i dag! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Jeg er klar på grill! P.S.: Sidder og spiller HotS. Fik beta access i dag! Du fortæller lige nu hvordan du fik det :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Du fortæller lige nu hvordan du fik det :D Gotcha! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Gotcha! Haha, der røg jeg i med begge ben :) Min iver overvandt vist min sædvanlige skepsis :p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Haha, der røg jeg i med begge ben :) Min iver overvandt vist min sædvanlige skepsis :p Hehe. :D Men apropos beta, så sidder jeg og tjekker min battle.net account hver aften for beta access til D3. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Hvis der er nogen som kan låne/undvære til bord 2 så sig til :) Jeg har en HP ProCurve 1800-8G Switch liggende i en kasse et sted i kan låne. Der er lidt løs forbindelse i strømstikket, men så længe man ikke rokker ved det er der ingen problemer. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2012 Jeg kan rykkes over i kommer definitivt, men desværre uden et nyt job i rygsækken =/ Vi var fa'me 2 tilbage i puljen ... stolpe ud :-( Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites