BrianR 10 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2012 hej er der nogen som kan huske fra hvornår vi skal lave en declaration i Sverige jeg mener de er lidt langsommere ind i dk, men jeg er i tvivl om det fortsat kommer med posten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2012 Besværede du dig overhovedet med at kigge på www.skatteverket.se før du spurgte her? Så må du have overset "Snart dags att deklarera" linket på forsiden. Du kan deklarere elektronisk fra på tirsdag den 20. marts. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 kan man trække kørsel fra i Sverige også? Jeg har læst lidt på skatteverkets hjemmeside, men er ikke sikker på om jeg forstår det rigtigt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 kan man trække kørsel fra i Sverige også? Jeg har læst lidt på skatteverkets hjemmeside, men er ikke sikker på om jeg forstår det rigtigt :) Hvad mener du med "kørsel"? Er det til til og fra arbejde, eller er det kørsel for arbejdsgiver? Er du skattepligtig i Danmark eller Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 det er til/fra job Jeg er skattepligtig i Dk Grunden til jeg spørger er at jeg var arbejdsløs i januar 2011 og har derfor betalt skat af A-kasse indtægt jeg havde i den måned. Men efterfølgende fik jeg job i DK igen og har derfor haft transport Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 Så får du väl dra av den i din danska sjelvangivelse? Den har ju inget med den svenska inkomsten (a-kassan) att göra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 Yes, så er det de almindelige regler for befordringsfradrag (i DK) som gælder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites