Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet March 13, 2012 hej, når nu ungerne eller jeg for lyst til at gå lidt amok med youtupe video's, så er det fame træls at mange videoer starter med reklamer, nogle kan man vælge fra når der er gået 10 sek og andre slet ikke : ( "Sorry" ! jeg er bare max træt at reklamer her og der, kan slet ikke klare svenske tv reklamer der bare vælter ind midt i en film, feks oplever vi tit reklamer det vælter ind midt i feks. film eller program for børn, med en reklame for en eller anden voldsfilm eller alkohol ???? Hva fa...... sker herover....... som sagt "Sorry" ..... skulle have lidt luft : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2012 Min løsning er firefox + adblock plus (gratis add-in) og Schacks Adblock Plus Liste. Farvel youtube reklamer, og stort set alle reklamer på danske medier. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2012 Min løsning er firefox + adblock plus (gratis add-in) og Schacks Adblock Plus Liste. Farvel youtube reklamer' date=' og stort set alle reklamer på danske medier.[/quote'] OK tak, det vil jeg prøve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2012 Man bør lige have i baghovedet, at mange sites eksisterer kun fordi de har en smule reklame-indtægter til at dække vedligeholdelse og udgifter. Dette inkluderer også Sunddebatten. Forsvinder de par bas-ører de få bannere (og sporadiske clicks på samme) giver, så forsvinder økonomien - og til sidst indholdet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Man bør lige have i baghovedet' date=' at mange sites eksisterer [i']kun fordi de har en smule reklame-indtægter til at dække vedligeholdelse og udgifter. Dette inkluderer også Sunddebatten. Forsvinder de par bas-ører de få bannere (og sporadiske clicks på samme) giver, så forsvinder økonomien - og til sidst indholdet. Men samtidig indeholder nogle af de bannere også indhold af tvivlsom karakter og ad-block er med til at holde din computer fri for 'narre pop-ups'. Den gennemsnitlige nørd falder nok ikke for dem, men det gør den gennemsnitlige bruger (og børn). Men kan da være jeg skal til at tillade reklamerne på sunddebat for at støtte lidt. PS: Kan jo godt lide den seneste opdatering af forummet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Der er fordele og ulemper, som med så meget andet. Og når man færdes på nettet, så kræver det til tider man skal tænke sig lidt om ;) I tilfældet med børn og internet, så kan jeg fint se fornuften. Adblock er dog nok rettet mere mod nørder, eftersom Familien Danmark slet ikke er så avancerede - og, hvis de alligevel fik det installeret, sikkert også ville blive irriterede over udseendet på mange sider, efter Adblock har filtreret. Og så var skidtet hurtigt afinstalleret igen (eller rettere, folderen var slettet manuelt...og nu kan de ikke forstå browseren opfører sig underligt :th2:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Det var de animerede reklamer med lyd på der gjorde det for mig. Når man utilsigtet holder pointer et sted på skærmen og pludselig høj musik vækker ens kolikbarn som man ENDELIG lige har fået til at sove, så kommer den store hammer frem.. :P Men for en ordens skyld, så slår man adblock på sunddebat fra sådan her, hvis man skulle have installeret den: Tryk venstre alt tast, og topmenuen i firefox kommer frem. Gå til funktioner -> Adblock plus Vælg slå fra på sunddebat.com Dette har jeg naturligvis selv gjort :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2012 Men for en ordens skyld, så slår man adblock på sunddebat fra sådan her, hvis man skulle have installeret den: Tryk venstre alt tast, og topmenuen i firefox kommer frem. Gå til funktioner -> Adblock plus Vælg slå fra på sunddebat.com Dette har jeg naturligvis selv gjort :PVi takker på foreningens vegne :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2012 Der er fordele og ulemper, som med så meget andet. Og når man færdes på nettet, så kræver det til tider man skal tænke sig lidt om ;) I tilfældet med børn og internet, så kan jeg fint se fornuften. Adblock er dog nok rettet mere mod nørder, eftersom Familien Danmark slet ikke er så avancerede - og, hvis de alligevel fik det installeret, sikkert også ville blive irriterede over udseendet på mange sider, efter Adblock har filtreret. Og så var skidtet hurtigt afinstalleret igen (eller rettere, folderen var slettet manuelt...og nu kan de ikke forstå browseren opfører sig underligt :th2:) Samtlige computere jeg har fikset for 'virus' og andet sløvende bøvl har fået Firefox og Adblock installeret og derefter er problemerne faldet drastisk. Familien Danmark er måske ikke computerhajer men de foretrækker at computeren virker og en del foretrækker hjemmesider uden belastende reklamer :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2012 Man bør lige have i baghovedet' date=' at mange sites eksisterer [i']kun fordi de har en smule reklame-indtægter til at dække vedligeholdelse og udgifter. Dette inkluderer også Sunddebatten. Forsvinder de par bas-ører de få bannere (og sporadiske clicks på samme) giver, så forsvinder økonomien - og til sidst indholdet. Det er ikke såmeget popup reklamer jeg har noget imod, det er feks. når vi ser youtupe, så starter hver video med en min. ti sek reklame som jeg IKKE kan vælge fra ....Overhodet !! pæn belastene når ungerne skal se lidt tegnefilm: ( dette sker aldrig når vi er i dk, kun set i sverige, lidt som på ekstrabladet når man ser videoklip der, men dem kan man vælge fra oppe i højrehjørne på krydset. Det skal så siges at jeg har prøvet med anden browser " firefox " og det hjælper. : ) ps.den slags reklame burde være ulovligt i min verden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2012 ps.den slags reklame burde være ulovligt i min verden. Så ville Youtube i sin nuværende form jo forsvinde... For så tjente de jo ikke nogen penge til at betale for showet med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2012 Så ville Youtube i sin nuværende form jo forsvinde... For så tjente de jo ikke nogen penge til at betale for showet med... Men jeg har da aldrig set såmeget ufrivilig reklame som her i se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites