Nicode 11 Anmeld indhold Skrevet March 7, 2012 Så forsvandt tv2 fra comhems analoge udbud, uden varsel, virkelig dårlig stil. Fik fat i kundeservice efter 21 min i kø, den flinke mand syntes også det var dårlig stil at de havde glemt at informerer om det, men kunne bekræfte at den var fjernet d.d. Så kan vi kun håbe på at flere lige som mig efterspørger den i det digitale udbud ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Tak for info! Håber der at det kommer igen! ;( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Ja den er sørme væk. Men dør TV2 ikke snart alligevel? :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Skod da, ville da gerne kunne se tv2 :( Hvilken andre udbydere har man i grunden, istedet for comhem, hvis man KUN vil have tv fra dem og intet andet ? - telia f.eks skal du have internet også mv.....for at få tv...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Også væk herfra... Bortset fra tekst-tv stadig virker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Også væk herfra... Bortset fra tekst-tv stadig virker? Et lille plaster på såret, i en verden med smart phones, tablets osv. elsker jeg stadig text tv, som næsten altid kører på halvdelen af skærmen. Og så en lille opfordring til alle, lav nu lige en efterspørgsel på tv2 og dr2 til comhem- manden fra kundeservice sagde at jeg ikke var alene med mit lille opstød. Han kunne også fortælle at det var fra dansk side at man havde lukket for signalet, så det ikke direkte var deres skyld. Men hvis vi er nok som plager får vi nok vores vilje :-) Basse: Jeg har ofret en mindre formue på antenner, splitter, forstærker og andet skidt uden at få et tilfredsstillende signal fra boxer i dk. På deres dækningskort bor jeg i et gul / grønt område. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Han kunne også fortælle at det var fra dansk side at man havde lukket for signalet' date=' så det ikke direkte var deres skyld.[/quote']Arh...der har han nok stukket en plade ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Kan det virkelig passe, at det rent teknisk kræver et CI kort for at kunne se DR1 på DTV? Som jeg forstår det på min kammerat (der arbejder ved en lokal antenneforening, og ved noget om det), så sender de DR digitalt i deres net, uden krav om CI kort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Ja også væk her - sjovt nok sagde Comhem for flere måneder siden at man havde købt adgang til TV2 lang ind i fremtiden og alle comhem huse var sikret denne kanal, også efter at kanalen skulle kodes. Men de må jo have fået en socialdemokratisk ny ledelse der har gjort det til en sport at løbe fra sine løfter! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Måske man skulle prøve en anden udbyder - nu man alligevel ikke har nogle fordele ved comhem længere. Forslag ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 På Comhems side står der "Vi åtgärdar just nu ett avbrott på tv-utsändningarna i ditt område. TV-kanal: Danska TV2 Beräknas vara åtgärdat: 2012-03-08 00:00" Så ro på folkens Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 På Comhems side står der "Vi åtgärdar just nu ett avbrott på tv-utsändningarna i ditt område. TV-kanal: Danska TV2 Beräknas vara åtgärdat: 2012-03-08 00:00" Så ro på folkens Der stod godt nok ikke noget på hjemmesiden i eftermiddags. Men fantastisk at man kan bruge næsten 40 min hos kundeservice, ud at få det at vide Det er nok mig som er analfabet, men når jeg kigger under drift information på deres side kan jeg ikke finde det. Nå men mange tak for info:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 jeg får den her også Vi åtgärdar just nu ett avbrott på tv-utsändningarna i ditt område. TV-kanal: Danska TV2 Beräknas vara åtgärdat: 2012-03-08 00:00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Men fantastisk at man kan bruge næsten 40 min hos kundeservice' date=' ud at få det at vide :rolleye[/quote']Som sagt - de stikker plader, og aner ikke hvad de snakker om ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Som sagt - de stikker plader' date=' og aner ikke hvad de snakker om ;)[/quote'] Præcis, luk røven på kunden så hurtigt som muligt, så den næste i køen kan få en plade - sådan føles det i hvert fald en gang imellem. Nå men når jeg taster min adresse ind får jeg ikke den besked. Men mon ikke det også gælder mig, så bliver der ro i det lille hjem. Det er ikke altid lige nemt med en kone på barsel og tv kanaler som forsvinder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Status VH, Malmö: "Vi åtgärdar just nu ett avbrott på tv-utsändningarna i ditt område. TV-kanal: Danska TV2. Beräknas vara åtgärdat: 2012-03-08 12:00..." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2012 Status VH, Malmö: "Vi åtgärdar just nu ett avbrott på tv-utsändningarna i ditt område. TV-kanal: Danska TV2. Beräknas vara åtgärdat: 2012-03-08 12:00..." TV2 er der igen he he :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2012 jep også her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2012 Tv2 har hele tiden været her (egen parabol :p ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2012 Også her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites