bananas 14 Anmeld indhold Skrevet February 29, 2012 Faldt over følgende klip 2. verdenskrig historie i følge to af paradise hotel deltagerne: https://www.youtube.com/watch?v=R8aIE6IaVzI&feature=share "Hitler var statsminister" "2. verdenskrig var fra 1880 til 1900" Jeg kan sgu ikke helt vurdere om det er fake og de bare spiller skuespil? Det burde ikke være muligt at have så store huller i sin almene viden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Men Hitler var jo ham statsministeren der boede og døde i en kælder med sine fætre og kusiner og onkler og tanter? Tror da der er mange der er totalt ligeglade med detaljerne omkring hvor og hvornår (inkl. mig) for 2. verdenskrig. Jeg er da ikke engang sikker, men uden at slå det op vil jeg dog mene at 2. verdenkrig involverer året 1943 og vistnok også 5. juni. Eller sådan noget i den stil. Nu har jeg sikkert bevist hvor blank jeg er til historie. Hvis ikke, så bare vent til jeg begynder på geografi ;) Yup. Jeg er forkert på den. Men det havde jeg nu også regnet med :) 1945 og 5. maj var de tal jeg næsten kunne huske, og alligevel ikke (fordi jeg faktisk er ret ligeglad med det) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 jeg er faktisk lidt rystet....tror bestemt vi går en dyster tid i møde med det niveau af viden.... :s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Jeg kan sgu ikke helt vurdere om det er fake og de bare spiller skuespil? Det burde ikke være muligt at have så store huller i sin almene viden. Der er jo en grund til at programmer som Paradise Hotel eksisterer - fjernsyn for de dumme, lavet af de dumme. Folk vil jo gerne have noget at kunne identificere sig med. Og så længe det kribler i tissetrolden, så uddør menneskeheden ikke lige med det samme. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Er jeg den eneste der er bekymret for min folkepension? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Hvilken pension??? Er jeg den eneste der er bekymret for min folkepension? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Hvilken pension??? Ja det er sku nok klogest selv at klare den;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Hvem? Han opnåede hvad Hitler senere ønskede at eftergøre, blot for at finde bål og brand. Han vendte tilbage i 1815 og kongen fik benene på nakken. Den fiktive Greve af Monte Christo, røg i brummen pga. et brev der beskrev planen. Spektaklet varede 100 dage og så fangede de ham. Tænk engang hvis de havde sendt ham til Mexico, som han ønskede. Så havde David Crockett nok kæmpet mod ham i stedet for General Santa Anna. Og så havde USA nok ikke haft nogen østkyst. Heldigvis for USA endte denne person sine dage i den yderste isolation. Hvad hed denne person? Kan i ikke svare med det samme, så er pointen at historiens støv formår at dække ethvert billede i glemsel. Vi er dømt til at gentage alle historiens fejltagelser. Ligesom Paradise Hotel var en fejltagelse sidste sæson, er den det også denne sæson! Hvor pokker finder de dog de deltagere - det er jo helt vildt!? Sikke en casting. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Vi kommer til at dø på arbejde......der er slet ikke råd til at gå på pension.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Edmond Dantes men det var jo trods alt kun en roman af Dumas :D Paradise er VIRKELIGHED!! Han vendte tilbage i 1815 og kongen fik benene på nakken. Den fiktive Greve af Monte Christo, røg i brummen pga. et brev der beskrev planen. Spektaklet varede 100 dage og så fangede de ham. Tænk engang hvis de havde sendt ham til Mexico, som han ønskede. Så havde David Crockett nok kæmpet mod ham i stedet for General Santa Anna. Og så havde USA nok ikke haft nogen østkyst. Heldigvis for USA endte denne person sine dage i den yderste isolation. Hvad hed denne person? Kan i ikke svare med det samme, så er pointen at historiens støv formår at dække ethvert billede i glemsel. Vi er dømt til at gentage alle historiens fejltagelser. Ligesom Paradise Hotel var en fejltagelse sidste sæson, er den det også denne sæson! Hvor pokker finder de dog de deltagere - det er jo helt vildt!? Sikke en casting. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Vi kommer til at dø på arbejde......der er slet ikke råd til at gå på pension.... Det kommer da an på om du selv for sparet op til den;-). Men det er nok klogt at spare op så du kan klare dig helt uden "almisser" fra systemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Det kan man slet ikke.... Regn lige på det....50.000 om måneden fra man er 65 til man dør.... vi lever desværre meget længe i min familie og typisk blir folk over 90. Medtag inflation i din beregning. Hvor mange år skal jeg indbetale hvor meget, hvis jeg starter med at indbetale fra jeg var 20, 30 og 40... Det kommer da an på om du selv for sparet op til den;-). Men det er nok klogt at spare op så du kan klare dig helt uden "almisser" fra systemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Det kan man slet ikke.... Regn lige på det....50.000 om måneden fra man er 65 til man dør.... vi lever desværre meget længe i min familie og typisk blir folk over 90. Medtag inflation i din beregning. Hvor mange år skal jeg indbetale hvor meget, hvis jeg starter med at indbetale fra jeg var 20, 30 og 40... Husk på fra du er 75-90 har du ikke de store udgifter, der skal bare være råd til en plads i en beskyttet bolig.......hvis altså den slags eksisterer til den tid LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Hvad hed denne person? Det samme som de fleste på kolbøttefarmen... og som cognacen. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Det samme som de fleste på kolbøttefarmen... og som cognacen. ;) Ja! Sådan! Præmier er der dog ingen af, men mon ikke om Paradise forsætter næste år også :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2012 Han opnåede hvad Hitler senere ønskede at eftergøre, blot for at finde bål og brand. Han vendte tilbage i 1815 og kongen fik benene på nakken. Den fiktive Greve af Monte Christo, røg i brummen pga. et brev der beskrev planen. Spektaklet varede 100 dage og så fangede de ham. Tænk engang hvis de havde sendt ham til Mexico, som han ønskede. Så havde David Crockett nok kæmpet mod ham i stedet for General Santa Anna. Og så havde USA nok ikke haft nogen østkyst. Heldigvis for USA endte denne person sine dage i den yderste isolation. Hvad hed denne person? Det lyder som Napoleon. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2012 Det lyder som Napoleon. Oui monsieur! Men jeg må desværre meddele, at Ulven Peter ikke kan lukke dig ind i paradiset, når du har hovedet fuld af paratviden! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2012 Oui monsieur! Men jeg må desværre meddele' date=' at Ulven Peter ikke kan lukke dig ind i paradiset, når du har hovedet fuld af paratviden! :)[/quote'] Jeg har lidt en mistanke om at de i forbindelse med castingen giver de potentielle deltager en IQ test, og så udvælger de nedefra - dog med skelen til størrelsen af babserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2012 Er jeg den eneste der er bekymret for min folkepension? Lol - måske en idé til en provokerende reklamekampagne for et pensionsselskab med titlen. "Er du sikker på at du sparer nok op til din pension?" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2012 Faldt over følgende klip 2. verdenskrig historie i følge to af paradise hotel deltagerne: https://www.youtube.com/watch?v=R8aIE6IaVzI&feature=share "Hitler var statsminister" "2. verdenskrig var fra 1880 til 1900" Jeg kan sgu ikke helt vurdere om det er fake og de bare spiller skuespil? Det burde ikke være muligt at have så store huller i sin almene viden. Disse her må simpelthen også være instrueret i at agere dummere end de faktisk er (INGEN kan være så dumme i virkeligheden... eller...? ): http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=52IT2d0Msbs#t=224s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2012 Jeg har lidt en mistanke om at de i forbindelse med castingen giver de potentielle deltager en IQ test' date=' og så udvælger de nedefra - dog med skelen til størrelsen af babserne.[/quote'] Jeg tror faktisk at rækkefølgen er først babserne også deres IQ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites