Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet February 29, 2012 Så er der snart Fredags ROCK i den gamle have Tivoli Se program 2012 http://www.fredagsrock.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Jeg tror sq jeg skal have årskort i år Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2012 Hvorfor hedder det ikke Fredags pop? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2012 Fordi så ville alle popfans brokke sig over DAD og Tim Christensen. Det er mange folk der hænger sig i mærkater. Heldigvis er vi også nogle der ikke gør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2012 Nå ja Fordi så ville alle popfans brokke sig over DAD og Tim Christensen. Det er mange folk der hænger sig i mærkater. Heldigvis er vi også nogle der ikke gør. Bare fordi jeg glemte denna:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2012 Fordi så ville alle popfans brokke sig over DAD og Tim Christensen. Det er mange folk der hænger sig i mærkater. Heldigvis er vi også nogle der ikke gør.WOW!! Du kalder altså ikke Tim C. for pop??? Måske vi brokker os lidt fordi der i forvejen ikke er mange arrangementer med bare liiiidt ordentligt musik (ja, meget subjektiv her), derfor ville det da väre rart hvis det for en gang skyld var mening bag märkaten -hvorfor ikke bare kalde det fredagsmusik så? Det er jo ikke rock, så hvorfor kalde det rock? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2012 WOW!! Du kalder altså ikke Tim C. for pop??? Måske vi brokker os lidt fordi der i forvejen ikke er mange arrangementer med bare liiiidt ordentligt musik (ja' date=' meget subjektiv her), derfor ville det da väre rart hvis det for en gang skyld var mening bag märkaten -hvorfor ikke bare kalde det fredagsmusik så? Det er jo ikke rock, så hvorfor kalde det rock?[/quote'] +1 !!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2012 WOW!! Du kalder altså ikke Tim C. for pop??? Måske vi brokker os lidt fordi der i forvejen ikke er mange arrangementer med bare liiiidt ordentligt musik (ja' date=' meget subjektiv her), derfor ville det da väre rart hvis det for en gang skyld var mening bag märkaten -hvorfor ikke bare kalde det fredagsmusik så? Det er jo ikke rock, så hvorfor kalde det rock?[/quote'] Jeg er ikke meget for de mærkater, men hvis jeg skal, så vil jeg sige at Tim C. startede som rock, så gik han over til pop (tuderock) og nu er han med sit nye band tilbage i rocken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2012 Jeg har lige checket programmet og jeg synes vi skal kalde det for Fredagsrock/pop/dance/rap/reggae/jazz/electronica. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2012 Jeg har lige checket programmet og jeg synes vi skal kalde det for Fredagsrock/pop/dance/rap/reggae/jazz/electronica.Hvad var der dog galt med mit forslag -at kalde det for fredagsmusik? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites