Danishdude 10 Anmeld indhold Skrevet February 29, 2012 Hej, hvem kan anbefale et godt værsted som servicerer SEAT Leon? Jeg har tidligere brugt Din Bil/SEAT, men ønsker ikke at betale deres høje priser længere. Håber nogen kan hjælpe! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Jeg kan desværre ikke hjælpe.... men hvis nogen kender et Peugeout værksted .... der er billigt.... vil jeg da gerne vide det......... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JesperSL 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 http://www.motorcenter.se/ hjalp med service på min gamle seat leon. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Hvem kan anbefale et godt værsted som servicerer SEAT Leon? Jeg har tidligere brugt Din Bil/SEAT' date=' men ønsker ikke at betale deres høje priser længere. Håber nogen kan hjælpe![/quote'] Skal det være i Sverige? Jeg fik min Seat Leon TDI170 FR serviceret i Ballerup, som er een af de allerbedste værksteder på øen. Det bekræftes også af det danske seat forum på nettet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites