Jump to content
ronny85

Opsige comhem, har fået brev.

Recommended Posts

Hej alle Jeg har modtaget et brev, hvor der står, at jeg kan opsige mit abb. på digitalbox, pga. de kommer med en prisstigning på digital tv. Jeg ringede idag til comhems kundeservice, men de sagde at jeg var inden i bindingstiden, og jeg førts kunne opsige den 3 mdr før(dvs til juni mdr 2012) Syntes i ikke at de lyder urimeligt, og hvad skal jeg gøre her? Har også skrevet dem masser af mails, med opsigelse, men intet svar! Mvh Ronny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gør som jeg ... opsige det hurtigs muligt, det er alt for dyrt i forehold det man for for pengene, og hvis du tro du for kundeservice via mail så glem det ! Kundeservice er en by i osv.

Hej alle Jeg har modtaget et brev, hvor der står, at jeg kan opsige mit abb. på digitalbox, pga. de kommer med en prisstigning på digital tv. Jeg ringede idag til comhems kundeservice, men de sagde at jeg var inden i bindingstiden, og jeg førts kunne opsige den 3 mdr før(dvs til juni mdr 2012) Syntes i ikke at de lyder urimeligt, og hvad skal jeg gøre her? Har også skrevet dem masser af mails, med opsigelse, men intet svar! Mvh Ronny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ... sammen her, syntes bare det er trist det skal være så besværligt at opsige .... :thumbdown

Hej igen! Kan først opsige det fra juni mdr. Det har været spilt at penge den boks jeg har. Tændt den 6 gange i alt i de 6 mdr' date=' jeg har haft den! Kan man opsige den før tid?[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites