ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet February 24, 2012 Hej alle Jeg har modtaget et brev, hvor der står, at jeg kan opsige mit abb. på digitalbox, pga. de kommer med en prisstigning på digital tv. Jeg ringede idag til comhems kundeservice, men de sagde at jeg var inden i bindingstiden, og jeg førts kunne opsige den 3 mdr før(dvs til juni mdr 2012) Syntes i ikke at de lyder urimeligt, og hvad skal jeg gøre her? Har også skrevet dem masser af mails, med opsigelse, men intet svar! Mvh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2012 Mener at huske der stod i brevet at din pris på abonnementet vil være uændret bindingstiden ud. Først derefter vil du blive ramt af prisstigningen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2012 Gør som jeg ... opsige det hurtigs muligt, det er alt for dyrt i forehold det man for for pengene, og hvis du tro du for kundeservice via mail så glem det ! Kundeservice er en by i osv. Hej alle Jeg har modtaget et brev, hvor der står, at jeg kan opsige mit abb. på digitalbox, pga. de kommer med en prisstigning på digital tv. Jeg ringede idag til comhems kundeservice, men de sagde at jeg var inden i bindingstiden, og jeg førts kunne opsige den 3 mdr før(dvs til juni mdr 2012) Syntes i ikke at de lyder urimeligt, og hvad skal jeg gøre her? Har også skrevet dem masser af mails, med opsigelse, men intet svar! Mvh Ronny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2012 Hej igen! Kan først opsige det fra juni mdr. Det har været spilt at penge den boks jeg har. Tændt den 6 gange i alt i de 6 mdr, jeg har haft den! Kan man opsige den før tid? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2012 hehe ... sammen her, syntes bare det er trist det skal være så besværligt at opsige .... :thumbdown Hej igen! Kan først opsige det fra juni mdr. Det har været spilt at penge den boks jeg har. Tændt den 6 gange i alt i de 6 mdr' date=' jeg har haft den! Kan man opsige den før tid?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites