Jump to content
coolio

Ang dagpenge sats

Recommended Posts

Arbejder i Dk, tjener omkring de 300000 om året, men hvis nu uheldet er ude, og jeg mistet jobbet, hvor meget tror i så jeg skal regne med at få i dagpenge, når jeg bor i malmø, altid været medlem i 3f Tak for svaret, oggod weekend til jer alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du skal have svenske dagpenge' date=' kan du se satsen her: [url']https://www.alfakassan.se/ Hvis du har Miethestatus, kan du få danske dagpenge, men det er der kun få, som kan.
Jeg skal ikke ha dagpenge, var kun nysgerrig efter beløbet man får i svenske kroner, ved en indtægt på ca 300 ,000 dkkr, i dk mener jeg man får omring de 16000 brutto pr md, mon beløbet er det samme i sverige? I svenske selvfølgelig! Eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

10.600,00 skr efter skat pr. mdr i 300 dage derefter er det aktivitetskursus ... hvor du oppebærer 10.600,00 skr pr mdr samt du pludselig betaler skat i sverige også fastighedsskat på ca. 7.500,00 pr. år (Malmö) har prøvet hele møllen :-( vh Johnzie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10.600,00 skr efter skat pr. mdr i 300 dage derefter er det aktivitetskursus ... hvor du oppebærer 10.600,00 skr pr mdr samt du pludselig betaler skat i sverige også fastighedsskat på ca. 7.500,00 pr. år (Malmö) har prøvet hele møllen :-( vh Johnzie
Ja fastighedsskat, betaler jeg så ikke da jeg bor i bostadsrett, men ellers lyder det ikke af meget nej,,,men tak for svaret, det er rart at vide hvor man står, såfremr uheldet skulle være ude og man mistet jobbet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja fastighedsskat' date=' betaler jeg så ikke da jeg bor i bostadsrett, men ellers lyder det ikke af meget nej,,,men tak for svaret, det er rart at vide hvor man står, såfremr uheldet skulle være ude og man mistet jobbet![/quote'] Er der nogen der kan forklare hvad Meithestatus er?? har aldrig hört det ord för.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen der kan forklare hvad Meithestatus er?? har aldrig hört det ord för.
http://www.google.dk/cse?cx=partner-pub-9806254195315652%3Apfkyq5-89q0&ie=ISO-8859-1&q=miethe&sa=S%F8g&siteurl=www.sunddebat.com%2Fforum.php&ref=www.sunddebat.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D22620%26p%3D243607#gsc.tab=0&gsc.q=miethe&gsc.page=1 er en bunke tidligere sager herinde fra, hvor Miethe har været oppe. I nogle af indlæggene er også direkte links til den tørre jura m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites