coolio 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2012 Arbejder i Dk, tjener omkring de 300000 om året, men hvis nu uheldet er ude, og jeg mistet jobbet, hvor meget tror i så jeg skal regne med at få i dagpenge, når jeg bor i malmø, altid været medlem i 3f Tak for svaret, oggod weekend til jer alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2012 Hvis du skal have svenske dagpenge, kan du se satsen her: https://www.alfakassan.se/ Hvis du har Miethestatus, kan du få danske dagpenge, men det er der kun få, som kan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2012 Hvis du skal have svenske dagpenge' date=' kan du se satsen her: [url']https://www.alfakassan.se/ Hvis du har Miethestatus, kan du få danske dagpenge, men det er der kun få, som kan. Jeg skal ikke ha dagpenge, var kun nysgerrig efter beløbet man får i svenske kroner, ved en indtægt på ca 300 ,000 dkkr, i dk mener jeg man får omring de 16000 brutto pr md, mon beløbet er det samme i sverige? I svenske selvfølgelig! Eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2012 Nu skal dine forhold jo lige godkendes først (overflytning mm.), og det er ikke altid den nemmeste sag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2012 680 SEK om dagen var det i 2011 (før skat), ved ikke om det er reguleret for 2012, men det må jo stå et sted hos Alfakassan. Det er et højere beløb i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johnzie 12 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2012 10.600,00 skr efter skat pr. mdr i 300 dage derefter er det aktivitetskursus ... hvor du oppebærer 10.600,00 skr pr mdr samt du pludselig betaler skat i sverige også fastighedsskat på ca. 7.500,00 pr. år (Malmö) har prøvet hele møllen :-( vh Johnzie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
coolio 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2012 10.600,00 skr efter skat pr. mdr i 300 dage derefter er det aktivitetskursus ... hvor du oppebærer 10.600,00 skr pr mdr samt du pludselig betaler skat i sverige også fastighedsskat på ca. 7.500,00 pr. år (Malmö) har prøvet hele møllen :-( vh Johnzie Ja fastighedsskat, betaler jeg så ikke da jeg bor i bostadsrett, men ellers lyder det ikke af meget nej,,,men tak for svaret, det er rart at vide hvor man står, såfremr uheldet skulle være ude og man mistet jobbet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pelle!! 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2012 Ja fastighedsskat' date=' betaler jeg så ikke da jeg bor i bostadsrett, men ellers lyder det ikke af meget nej,,,men tak for svaret, det er rart at vide hvor man står, såfremr uheldet skulle være ude og man mistet jobbet![/quote'] Er der nogen der kan forklare hvad Meithestatus er?? har aldrig hört det ord för. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2012 Er der nogen der kan forklare hvad Meithestatus er?? har aldrig hört det ord för.http://www.google.dk/cse?cx=partner-pub-9806254195315652%3Apfkyq5-89q0&ie=ISO-8859-1&q=miethe&sa=S%F8g&siteurl=www.sunddebat.com%2Fforum.php&ref=www.sunddebat.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D22620%26p%3D243607#gsc.tab=0&gsc.q=miethe&gsc.page=1 er en bunke tidligere sager herinde fra, hvor Miethe har været oppe. I nogle af indlæggene er også direkte links til den tørre jura m.m. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites