Stin@ 10 Anmeld indhold Skrevet February 15, 2012 Hej Jeg skal til Kastrup på onsdag, den 22.2. Er der en der giver et lift?:) Hilsen Stina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2012 Hej Jeg skal til Kastrup på onsdag, den 22.2. Er der en der giver et lift?:) Hilsen Stina Hvornår er det så meningen, at liftet skal være..? Jeg tror, at du skal være lidt mere præcis... Mvh. Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2012 Hej Jeg skal til Kastrup på onsdag, den 22.2. Er der en der giver et lift?:) Hilsen Stina Jeg kører 04:30 mod DK, om onsdagen. Interesseret? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2012 Jeg rykker over broen ved 6-tiden hvis det skulle være interessant... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2012 Og jeg kører formentlig over kl 8-8,15... Så der er lidt at vælge imellem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Jeg går ud fra, at tidspunktet ikke passer dig, da du ikke har svaret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Jeg melder lige fra igen her - hvis trådstarter engang svarer.. Jeg har søreme fri nemlig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Jeg melder lige fra igen her - hvis trådstarter engang svarer../QUOTE] Nå ja, jeg melder ligeledes fra - havde forventet en hurtig tilbagemelding på de forskellige ''tilbud'' :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Jeg kører stadig turen hvis det er... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Jeg kører stadig turen hvis det er... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Stina har ikke været logget på siden hun skrev indlægget.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Stina har ikke været logget på siden hun skrev indlægget.. :) Og?!!?!? Når man kaster sådan en anmodning ud i forum, bør man da holde sig opdateret og svare dem der tilbyder hjælp - det er måske bare mig der har det sådan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Måske hun valgte at spadsere? Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Måske hun valgte at spadsere? Thage Nå ja, så er det sgu da klart hun har været off-line, siden hun skrev, he he Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Og?!!?!? Når man kaster sådan en anmodning ud i forum, bør man da holde sig opdateret og svare dem der tilbyder hjælp - det er måske bare mig der har det sådan Ja jeg er enig - det var derfor jeg skrev det.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2012 Ja jeg er enig - det var derfor jeg skrev det.... :) Som Thage skriver, så er det nok fordi hun valgte at påbegynde turen på gå-ben :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2012 Kære alle i søde mennesker, der har tilbudt mig et lift :o Jeg er ked af jeg ikke har svaret jer, men troede jeg fik en mail, når der kom svar på min tråd, så derfor har jeg ikke været logget på. (Er helt flov). Bruger ikke det her forum så meget, så kender ikke det vilde til det. Skriver en anden gang, hvis jeg får brug for et lift, og vil så logge på for at se om der er kommet svar :D Hilsen Stina P.s. Det endte selvfølgelig med toget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2012 ... troede jeg fik en mail' date=' når der kom svar på min tråd...[/quote'] Det kan du slå til, hvis du ønsker. I toppen af tråden, i højre side, er der en menu der hedder "Emne værktøjer". Klik på den og vælg "Tilmeld dig dette emne...". Man kan sikkert endda sætte det som standard på alle emner man starter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2012 Det gør jeg lige. Tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites