Pelle!! 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2012 Hej Vi er utilfredse med denne skole som vores datter går i, det er en skole som vi höre til på det område vi bor på. Jeg har talte i dag med rektoren på skolen som sagde at jeg selv skulle tage kontakt med andre skoler hvis min datter skulle skifte skole, det er sådan at min datter mistrives i den skole hun går i og hun vil så gerne starte på en anden og bedre skole. Jeg har taget kontakt til 4 skoler i dag som alle oplyser mig at der ikke er pladser. Bliver der i sverige ikke taget hensyn til barnets synspukter?? Jeg föler mig fastlåst og kan ligesom ikke komme videre, er der nogen i forumet der kan hjaelpe/guide hvad jeg skal göre i det her tilfaelde. på forhånd tak Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2012 Hej Pelle. Synd når de ikke trives i skolen! Jeg ved ikke helt hvad du mener med at de ikke tager hensyn til barnets synspunkter. Er der ikke plads på de skoler i önsker, er der jo ikke plads uanset om din datter önsker det. Har du checket om der er nogen privatskoler der har plads? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2012 Tag kontakt med privatskoler/friskoler. I Sverige kommer det ikke til at koste jer at have barnet dér, da det er gratis som alm folkeskole. I kan komme til at skulle betale for skolebus, men det er også det värd, hvis barnet ellers har det godt på skolen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites