mehayek 10 Anmeld indhold Skrevet February 7, 2012 Hej. jeg ville lige høre om der nogen der ved om man kommer ind under betalignsringen hvis man køre fra malmø til ballerup og hvis ja, har nogen så hørt noget om at man så kan få fradrag på det ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2012 udenlandske biler bliver vist ikke berørt, syntes jeg at have læst et sted, kan bare ikke huske hvor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2012 Brug evt. denne tråd til den slags spørgsmål: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21752Spørgsmålet passer fint hvor det ér, da det er skatte-relateret. At den anden tråd har bredt sig som den har, behøver ikke diktere at kommende spørgsmål ikke kan/skal puttes ind i mere passende kategorier. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2012 Her er lidt læsning vedr. udenalandske biler og betalingsring: http://www.idag.dk/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=LI&Lopenr=109140065 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2012 Det er da godt at svenskerne lader de udenlandske biler slippe for betaling. Det er nok ikke turister i biler der sørger for, at betalingsringen kan løbe rundt. Jeg ved ikke lige hvad det er der sker for de satans miljøhippier og deres røde lejsvende. En betalingsring er ok såfremt der findes andre alternativer til bilen, men det er der ikke i København. Man kan dog kun håbe på, at de siddende taberpartier ikke kommer til magten igen de næste mange årtier. Jeg er sikker på, at vælgerne vil strafe dem ved næste valg. En anden ting man selv kan gøre er at lade være med at tage til København for at handle, men derimodhandle i SE eller hvis man absolut vil handle i DK, så kan man handle andre steder udenfor Københavns taberkommune. København for Københavnere!!! Boykot den by! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites