testeren 10 Anmeld indhold Skrevet February 4, 2012 Hej Et lille tip, ikke helt sundt, men alligevel skal I lige have det! Da jeg flyttede herover i 2007 smagte jeg på Pucko, og det var ingen god kakaomælk, men her for nyligt opdagede jeg at Arla har købt Pucko (må være sket i mellemtiden), og den version der hedder "Pucko - ekstra kakao" er = cocio :-) Der er Cocio-logo på i hjørnet og den er fremstillet i Esbjerg, så den er vist god nok, og smager som Cocio. Og nå jow, så er prisen ca. 15:- for en liter :p Så mangler vi bare en rigtig hotdog til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Se dét var en go nyhed :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 +1 Så skal jeg da ud og lede efter Pucko - ekstra kakao :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Ja jeg tænkte jeg ikke kunne gå med den hemmelig alene. Bare den ikke bliver så populær at de sætter prisen op ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Du kan nu også købe cocio herovre - jeg har set flere supermarkeder - drevet af udlændinge, hvor der er cocio.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Pucko har sådan en vammel karamelagtig smag. Må prøve den med ekstra kakao. Jeg køber normalt "Kalvin" kakaomælk som ikke smager af karamel, og som kan købes mange steder i Skånske supermarkeder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Kan kun stemme på at Pucko med ekstra kakao er cocio på papkaton :D den er super hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Cocio er godt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites