Don A 10 Anmeld indhold Skrevet February 2, 2012 Så er det snart tid til lidt sparke dæk og vise ny bil frem. forslår dog vi venter til lidt mere varme :) et par hurtige billeder af dyret. [ATTACH]4244[/ATTACH][ATTACH]4245[/ATTACH][ATTACH]4246[/ATTACH][ATTACH]4247[/ATTACH][ATTACH]4248[/ATTACH][ATTACH]4249[/ATTACH][ATTACH]4250[/ATTACH] monteret med lidt kedelige vinterdæk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2012 Very nice... :) Fortæl lige lidt mer' om den! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2012 Tillykke med æsken, og velkommen i BMW klubben :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2012 Fin bimmer :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2012 Fin Fin bil - 530d ? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2012 Fin bimmer :th2: +1 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2012 Fin Fin bil - 530d ? :-) 535 år 07 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2012 535 år 07 Ah... Godt valg!!! Præcist hvilken farve har sæderne - det ser lidt "underligt" ud på billedet, men nok mest noget hvidbalance i billedet der er skæv :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2012 Ah... Godt valg!!! Præcist hvilken farve har sæderne - det ser lidt "underligt" ud på billedet, men nok mest noget hvidbalance i billedet der er skæv :) det er dakota naturbraun Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2012 Yes :) Det er super flot i en sort bil... God fornøjelse med dit nye lækre automobil! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2012 Tillykke. Ser godt godt ud (Jetta version 2.0) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2012 Den er da for fed - og udstyrslisten lang :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Tillykke. Ser godt godt ud (Jetta version 2.0) hehe ja ved ikke rigtig om jeg skal sælge jetta'en eller beholde den for sjov :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Men nu kan du med stolthed møde op til sparkedæk dage jo :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2012 Men nu kan du med stolthed møde op til sparkedæk dage jo :D og det kunne jeg ikke i jetta'en Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2012 Den er da for fed - og udstyrslisten lang :th2: 0475 Saphirschwarz-metallic LCNG Leder Dakota Naturbraun 02SE LM-Räder Sternspeiche 246 0205 Automatikgetriebe 0217 Aktivlenkung 0229 Dynamic Drive 0320 Modellschriftzug ( Entfall ) 0322 Komfortzugang 0403 Glasdach, el. Schiebe-Hebefunk 0415 Sonnenschutzrollo Heckscheibe elektrisch 0423 Fussmatten in velours 0430 Innen-Aussenspiegel aut. abblendend 0439 Interieurleisten Aluminium 0442 Getränkehalter 0455 Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer 0456 Komfortsitze vorn el. verstellbar plus Memory Fahrer beifahrer 0494 Sitzheitzung Fahrer/Beifahrer 05DF Akt Geschwindigkeitsregelung mit Stop u. Go.funkt 0508 Park Distance Control (PDC) 0563 Lichtpaket 06AA BMW Teleservice 0612 BMW Assist 0609 Navigationssystem Professional 0616 BMW online: online plattform 0620 Spacheingabesystem 0633 handyvorb. Bluetooth Business 0672 CD-Wechsler 6-fach 0677 HiFi System Professional LOGIC7 0710 M Lederlenkrad 0760 Hochglanz Shadow-Line 0761 Sonnenschutzverglasung 0775 Dachhimmel in anthrazit 07A2 Innovationspaket II Syntes det er utroligt hvad man får for under 200K kontra danmark :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2012 tillykke med den nye olie brænder:th2: Hvor mange km har sådan en fin bil kørt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Må man køre frem og tilbage (DK-SE) på de tyske exportplader, når man skal på arbejde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Må man køre frem og tilbage (DK-SE) på de tyske exportplader' date=' når man skal på arbejde?[/quote'] Ja hvis ikke gyldighedsperioden er overskredet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 Ja hvis ikke gyldighedsperioden er overskredet... ikke helt rigtig. For jeg blev stoppet i dk med dem på. og de sage at dem jeg have, måtte jeg KUN køre transit med, = direkte fra tyskland til sverige via Danmark. og de kunne klippe mine plader hvis de kunne bevise andet.. men måske der er flere slags plader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 ...men måske der er flere slags plader Det ska være den tyske udgave med rød kant - den gule er kun til indenrigs i Tyskland. Tyskerne anvender denne plade (med rød kant) til midlertid kørsel - læg mærke til hvormange tyske feriebilister, du ser med den nr. plade om sommeren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 så har jeg fået en forkert dernede :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 29, 2012 så har jeg fået en forkert dernede :) Sikkert - der er mildt sagt ofte ingen fokus på det hos bilsælgerne i Tyskland. Jeg har hentet et par Porscher til junior og undertegnede, og i begge tilfælde fiksede Porsche-dealeren alt for os - inkl. den rette exportplade :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites