PJKB 10 Anmeld indhold Skrevet January 25, 2012 Vi har en webshop i Sverige (inkl fysisk adresse i Sverige) og laver et dansk site med dansk kundeservice etc. Nogen som kender til en smart måde vi kan få et dansk telefonnummer her i Sverige, udover kan købe en dansk mobiltelefon og tage med herover? Evt. en måde hvor vi kan holde det billigt/omkostningsfrit for de danske kunder som "tror" de ringer til DK!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2012 Ja - www.redspot.dk har en fin løsning hvor du får et alm dansk fastnet nummer til en meget fornuftig pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2012 skype, du kan få et dansk nummer der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2012 Enhver dansk udbyder af ip-telefoni burde kunne udfylde behovet. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2012 Enhver dansk udbyder af ip-telefoni burde kunne udfylde behovet. @ Tapatalk Ikke alle danske udbydere af IP-telefoni, tilbyder til kunder i Sverige. Brugte Viptel i en periode, fordi jeg kunne få et abonnement der ikke kostede mig andet end forbruget, da jeg aldrig ringede. Skype virker dog til at være et glimrende alternativ, da man jo så også kan bruge den til at tilbyde kunder support via gratiskald Skype til Skype eller måske endda via chat :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2012 Hey Peter Jeg havde Telsome, da jeg flyttede herover, og har været meget tilfreds med dem indtil for ½ års tiden siden, hvor de blev opkøbt af et andet selskab. Med købet forsvandt alt hvad der hed kundeservice, og jeg havde i to omgange af 3 uger ingen telefonforbindelse, for ikke at tale om alle problemerne inden. Hold dig fra dem er mit råd - andre er stadig glade for dem, ved jeg. Nu har jeg bolig:net - god kundeservice og det fungerer upåklageligt. Koster 49,- pr. måned inkl. fri samtale til alle danske fastnetnumre. Mobil er lidt dyrt, men jeg ringer ikke så meget fra den. Det kræver lidt snilde at få sat det op, men du kan sikkert få hjælp fra en af de søde nørder herinde fra ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2012 Telsome er blevet overtaget af Skyline. Har selv lige været igennem nul-respons med Telsome siden november, hvor min telefon pludselig ikke længere kunne registrere sig på serveren = no worky-worky. Telsome var umulige at få kontakt til , og gik så videre til Skyline. Efter en lille måned fik jeg så svar på, at mit nummer ville blive porteret til Skyline d. 27 januar 2012. Det ser jeg så lige hvordan går (eftersom det er i morgen :)) - og så agerer jeg derefter. Var faktisk ved at udfylde opsigelsesformularen (som skal sendes pr. snailmail!) til Telsome, da Skyline pludselig responderede på mine support-tickets. Jeg bruger telefonen meget lidt - men den er rar at have, skulle min (danske) 3-mobil have en dårlig dag. Og så er ip-telefoni jo så smart, at du kan tage dit nummer med dig rundt i verden, så længe du bare kan hitte noget internet. Der er ikke noget som at modtage sine fastnets-opkald på en laptop i og omkring Koh Samui (har jeg hørt ;)). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2012 Har også haft telsome/skyline i mange år. Gåd ud af og til men så skal min router bare slukkes og tændes og så kører den igen. Har ikke haft brug for deres service andet end når jeg har glemt mit password til "min Side" og der får jeg svar indenfor 1 dag - senest for nogle uger siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites