Jump to content
Thyper

Periodekort fra Malmö til Næstved

Recommended Posts

Jeg skal muligvis arbejde et stykke tid i Næstved. Er det muligt at købe periodekort til Næstved ? Det er uden for hovedstadsområdet.
Jeg er sikker på at du kan købe det hos DSB. Tror også det vil være billigere end at købe det hos Skånetrafiken. Alene ml. Malmö og Købehavn er der små 80 DKK at spare ved at købe hos DSB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er sikker på at du kan købe det hos DSB. Tror også det vil være billigere end at købe det hos Skånetrafiken. Alene ml. Malmö og Købehavn er der små 80 DKK at spare ved at købe hos DSB.
Og husk så på, at stationsvalg ikke altid er entydigt (billigste valg): www.tv2east.dk/index.php?q=artikler/taabelige-togpriser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror også det vil være billigere end at købe det hos Skånetrafiken. Alene ml. Malmö og Købehavn er der små 80 DKK at spare ved at købe hos DSB.
Min kones togkort Malmö C - Hellerup er netop steget fra 1.700 DKK til 2.145 DKK !! Jeg ved ikke, hvorledes denne prisstigning er slået igennem hos Skånetrafikken...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra Kbh til malmø er der ingen prisstigninger, der koster det stadig 1900 sek ~ 1600 dkr jvf. dsb koster Øresundskortet: månedskort 1520,00 DKK Og til Hellerup koster det jvf. skanetrafike.se: 2145,00 SEK eller 2270 sek alt efter om det kun er Hellerup (zone 2 eller E) hun skal til eller lidt ind i zone 30 (eller dg) http://www.skanetrafiken.se/templates/TravelOresund.aspx?id=2129&epslanguage=SV http://www.skanetrafiken.se/upload/Dokumentbank/Karta%20Öresundregionen%20detaljerade%20områden/Kartatagdetaljeradeområden.pdf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og til Hellerup koster det jvf. skanetrafike.se: 2145,00 SEK eller 2270 sek alt efter om det kun er Hellerup (zone 2 eller E) hun skal til eller lidt ind i zone 30 (eller dg)
Den svenske månedspris er ca. 400 DKK billigere, end hvis du købte billetten i DK - tidligere var billetten billigere at købe i DK... www.skanetrafiken.se/templates/TravelOresund.aspx?id=2129&epslanguage=SV&DK=E&SE=A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites