Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet January 20, 2012 Nogle kan syng, tale, hvor andre kan skrive ansøgninger, jeg kan hverken synge eller skrive ansøgninger, med andre ord det er ikke let at skrive en jobansøgning. Det er en prøvelse at sælge sig selv overbevisende på kun en side, så man kan komme til den forjættede samtale, der kan åbne dørene til til et nyt job. så hvis der er en her som er ferm til at skrive ansøgninger og give gode råd vil det være fantastisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Nogle kan syng' date=' tale, hvor andre kan skrive ansøgninger, jeg kan hverken synge eller skrive ansøgninger, med andre ord det er ikke let at skrive en jobansøgning. Det er en prøvelse at sælge sig selv overbevisende på kun en side, så man kan komme til den forjættede samtale, der kan åbne dørene til til et nyt job. så hvis der er en her som er ferm til at skrive ansøgninger og give gode råd vil det være fantastisk.[/quote'] Under "Karrierecenter" på www.jobindex.dk finder du en personlig coach som din "Jobvejleder" :) www.jobindex.dk/cms/jobvejledning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maider 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Jeg har ingen råd, men et spørgsmål. Sender man den på dansk til svensk arbejdsgiver, eller får man den oversat til svensk (hvis man nu ikke kan skrive rent svensk endnu)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Jeg har sendt mine på det svenske som jeg nu kan, da jeg ikke syntes man kan forlange at modtager kan læse det danske og syntes det sender et forkert signal at få en svensker til at rette den, da man kan få indtrykket at mit svenske er perfekt. Og mine har klaret sig fint :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Jeg har sendt mine på det svenske som jeg nu kan' date=' da jeg ikke syntes man kan forlange at modtager kan læse det danske og syntes det sender et forkert signal at få en svensker til at rette den, da man kan få indtrykket at mit svenske er perfekt. Og mine har klaret sig fint :-)[/quote'] Det handler lidt om, hva modtageren helt præcist søger. Drejer det sig om "rent" svensk arbejde, må man formode, at modtageren forventer en svensk ansøgning - i modsat fald sender man ham er forkert signal. Ska man arbejde globalt og måske især ift. DK, betyder det IMO mindre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites