Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet January 20, 2012 Jeg tænker tanken mht. at søge arbejde i det svenske. Skal man gøre noget med sine danske uddannelsesbeviser, her tænker jeg på, om de er gangbare herover. Jeg er uddannet socialpædagog og har en Security / Crowd Safety uddannelse ??? Hvordan virker det med skat og fradrag ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Katrin 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Dine pædagog eksamenspapirer skal du sende til Högskoleverket som så oversætter dem til en svensk uddannelse, så du ved hvad du skal kalde det i en ansøgning. Ved ikke lige hvad du mener med skat og fradrag? Det virker på den måde som det svenske skattesystem er sat sammen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Ekstra job Må man have et ekstra job i Danmark hvis man har et fast i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Må man have et ekstra job i Danmark hvis man har et fast i Sverige. Man MÅ gerne, men du kan risikere at de kommer efter din danske arbejdsgiver for socialafgifter = 30% af din løn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Man MÅ gerne' date=' men du kan risikere at de kommer efter din danske arbejdsgiver for socialafgifter = 30% af din løn...[/quote'] Er det ikke først når du arbejder mere end X antal timer i DK? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2012 Er det ikke først når du arbejder mere end X antal timer i DK? Det var sku da et godt spørgsmål... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites