Jump to content
PJKB

Import fra Spanien, Italien og UK

Recommended Posts

Jeg har rimelig erfaring med import fra Tyskland, men grundet finanskrisen har jeg konstateret at der "som udgangspunkt" er rigtig meget at spare ved køb i Spanien og Automotorsport havde også en artikel om det i efteråret. Er der nogen som kan komme med fordele og ulemper som man ikke lige tænker over? Jeg tænker mest på 1-5 år gamle biler som BMW, Porsche, MB til mellem 4-700.000sek..... Jeg er klar over gensalgsværdien i Sverige er ringere, men jeg overvejer en Porsche 997 cab, M3 eller lign. med nogle få år på bagen jeg skal have i RIGTIG lang tid:) Desuden er jeg på Blocket faldet over nogen som sælger rigtige billige luksusbiler fra UK (LHD) som siger UK pga pundet er billigt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har rimelig erfaring med import fra Tyskland' date=' men grundet finanskrisen har jeg konstateret at der "som udgangspunkt" er rigtig meget at spare ved køb i Spanien og Automotorsport havde også en artikel om det i efteråret.[/quote'] Og i år skal de en tur til Italien. Stay turned. Kommer snart mere info, måske dette kan hjælpe? http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20120119/alriks-importresa-pengarna-ar-insatta-men-jag-har-inte-sett-bilen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites