Kvalm 13 Anmeld indhold Skrevet January 17, 2012 Hvis du som privatperson har privatleaset en bil i Sverige, hører jeg det gerne - evt. via PM. Det drejer sig om: - bilmærke og -model - leasingudgifter (opstart, eengangsudgift mv.) - månedlig leasingafgift - årlige km (i Sverige betaler man normalt ikke et eengangsbeløb, men måske du gør) Her er et utroligt eksempel: www.netlease.se/module.asp?XModuleId=24244 Citroén C4 1,6 Bioflex SX Pack - inkl.: - Service - Däck inkl. vinterdäck - Skatt - Försäkring - Värdeminskning Blot 3 585,-/mån for 15.000 km årligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2012 Alfa Romeo Guiletta 1,4 120 HK, sportpakke 2 0,- opstart, 3995/md 15.000 km/år -. ekstra km. koster 1,20 forsikring inkl. første 6 mdr. vägskatt inkl. 12 mdr. binding Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2012 Alfa Romeo Guiletta 1,4 120 HK, sportpakke 2 0,- opstart, 3995/md 15.000 km/år -. ekstra km. koster 1,20 forsikring inkl. første 6 mdr. vägskatt inkl. 12 mdr. binding :th2: Hvem klarer den privatleasing, for Alfa Romeo i Sverige siger, de ikke gør det. Det er Guilietta QV, som er interessant for mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2012 http://www.blocket.se/halland/Alfa_Romeo_Giulietta_HYR_I_2_ar_37354374.htm?ca=23_11&w=3 De har flere alternativer - ring og tal med Christian... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2012 http://www.blocket.se/halland/Alfa_Romeo_Giulietta_HYR_I_2_ar_37354374.htm?ca=23_11&w=3 De har flere alternativer - ring og tal med Christian... :th2: Jeg har netop søgt efter dét link, så det er helt kanon - tilbuddet er jo meget billigt og slår det at eje bilen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2012 Få alle detaljer og aftaler på skrift. Den forhandler er en hundehandler !!! Holder ikke ord hvis det ikke står på skrift..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2012 Få alle detaljer og aftaler på skrift. Den forhandler er en hundehandler !!! Holder ikke ord hvis det ikke står på skrift..... Han er stoppet med privatleasingbiler, man selv konfigurerer - det er kun de resterende i lager, der kan privatleases... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
POLO! 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Hello there ... Kender I et leasingfirma som vil være med på oprational leasing af en brugt bil? Min arbejsgiver vil gerne køb mig en ny bil som firmabil men jeg vil heller en brugt bil for at minimere dansk skat smæk. Men arbejdsgiveren vil ikke køb en brugt bil pga. store reparationsomkostninger og kun være med på en oprational leasing, hvis jeg kan finde en. Jeg fandt nogle få på bytbil.com som "leasebar" men jeg er efter en 7-sits VW Touran. På forhånd tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2012 Hello there ... Kender I et leasingfirma som vil være med på oprational leasing af en brugt bil? Min arbejsgiver vil gerne køb mig en ny bil som firmabil men jeg vil heller en brugt bil for at minimere dansk skat smæk. Men arbejdsgiveren vil ikke køb en brugt bil pga. store reparationsomkostninger og kun være med på en oprational leasing, hvis jeg kan finde en. Jeg fandt nogle få på bytbil.com som "leasebar" men jeg er efter en 7-sits VW Touran. På forhånd tak :) Næppe, men ALD http://www.aldautomotive.se/produkter-tjanster/operationell-leasing/operationell-leasing.aspx er nok bedste bud... Ring og hør dem ad... Det er sjældent at leasingselskaber leaser brugte biler i Sverige... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2012 Nogen der har fået nogle erfaringer mht. at lease? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2012 Nogen der har fået nogle erfaringer mht. at lease? Jeg har haft konsumentleasing i 6 mdr nu :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2012 Ok hvad har du fået af bil så? Jeg hoppede på noget brugtleasing hos Audi Malmø, de havde to identiske Audi A1'er til fin pris - her er den anden http://www.bytbil.com/bilar/audi/a1/xvh6c9ag/UESBUDIAAZf2ocNOIuAAHAAcFoA_! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2012 Ok hvad har du fået af bil så? Jeg hoppede på noget brugtleasing hos Audi Malmø, de havde to identiske Audi A1'er til fin pris - her er den anden http://www.bytbil.com/bilar/audi/a1/xvh6c9ag/UESBUDIAAZf2ocNOIuAAHAAcFoA_! Skoda superb. Har brug for en stor kombi-kampvogn da jeg har barn og hund og selv er en stor mand :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2012 Skoda superb. Har brug for en stor kombi-kampvogn da jeg har barn og hund og selv er en stor mand :) Hvad for en aftale har du gået på den og til hvilken pris? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRASIL 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2012 overtagelse af privatleasing ? Hej... Er der nogen som ved noget om overtagelse af bilen privatleasing ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2012 Hej... Er der nogen som ved noget om overtagelse af bilen privatleasing ? Det er jeg sikker på leasingselskabet hvor den er leaset hos, ved noget om. Generelt plejer der ikke at være problemer i det, udover de formentlig tager et gebyr for skiftet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2012 Hvad for en aftale har du gået på den og til hvilken pris? 3 år, 90.000 kilometer (2.500 km om måneden), 6.400 sek inkl. moms om måneden inkl. service og forsikring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2012 Hej... Er der nogen som ved noget om overtagelse af bilen privatleasing ? Hos Skoda har de en formular til det på deres hjemmeside man bare skal udfylde og så er det selvfølgelig betinget af at vedkommende der overtager aftalen kan kreditgodkendes ligesom man selv bliver når man indgår aftalen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRASIL 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2012 tak for det .. jeg har faktisk talt med dem i dag og jeg skal bare finde en person og de vil klare papirarbejde ( skal lige kreditgodkendes først...) Nu skal jeg på jagt efter en som står og skal bruge en bil .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites