Dennisrc 10 Anmeld indhold Skrevet January 17, 2012 Hej Jeg er en ung fyr, som gerne vil ind og bo i malmø centrum, er der nogle gode kvatere i kan anbefale og hvordan kan jeg finde lejeboliger i malmø centrum? // Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2012 Det är väldigt svårt att hitta en hyreslägenhet i Malmö centrum. Dels finns det inte så många, och de som finns är det lång kö till, eller så ska man ha goda kontakter. Sen är ju frågan vad du menar med "Centrum". De flesta kvarter är ok, bara du håller dig borta från Seved. Där vågar sig postutdelningen inte sig in längre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2012 Blocket.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dennisrc 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2012 Okej det er jeg glad for... hmmm hvr kan man så få en hurtig lejelighed henne hvis man overvejer at flytte inden for et års tid,..? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dennisrc 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2012 Blocket.se Mange tak den vil jeg kigge på..:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites