BS 4 Anmeld indhold Skrevet January 15, 2012 Nu når det nye signal er kommet skal jeg ud og have en mpeg-4 boks. Men støder også på DVB-T2 hos bla Boxer. Jeg har ikke planer om at skulle have boxer men er DVB-T2 det næste man går over på eller er det bare boxer? Er der nogen bud på hvad for noget boks man skal have som ikke koster kassen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 MPEG4 og DVB-T2 er smuk symbiose. http://da.wikipedia.org/wiki/DVB-T2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 MPEG4 og DVB-T2 er smuk symbiose. http://da.wikipedia.org/wiki/DVB-T2 Blev faktisk ikke klogere... Kan du opsummere for de fatsvage? :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Dvb-t2 er 'det nye' - hvis jeg skulle ud og kigge efter en boks ville jeg nok finde en der understøtter det. Udover boxer så sender SVT også deres HD kanaler i t2 formatet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Ok. Tak for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Jisses... kan de inte snart bli färdiga med de där formaten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Nye teknologier - nye muligheder - nyt udstyr = naturlig evolution :-) @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Og en masse nyt DRM så vores muligheder for at optage, afspille og skippe reklamer kan blive fjernet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Personligt glæder jeg mig bare til at der kommer ordentlige og velfungerende on-demand løsninger.... :) Og så bare streamet live-TV tak så jeg bare skal have en computer til at modtage signalet med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Personligt glæder jeg mig bare til at der kommer ordentlige og velfungerende on-demand løsninger.... :) Og så bare streamet live-TV tak så jeg bare skal have en computer til at modtage signalet med! +1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites