Don A 10 Anmeld indhold Skrevet January 15, 2012 Står og skal til tyskland de næste par dage, og vil høre om nogen kender til en mulighed for at få mobilt internet med på farten. som ikke koster 1mia dkr ? har pc, mac, iphone og ipad med. så om man kan få noget til det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Står og skal til tyskland de næste par dage' date=' og vil høre om nogen kender til en mulighed for at få mobilt internet med på farten. som ikke koster 1mia dkr ? har pc, mac, iphone og ipad med. så om man kan få noget til det ?[/quote'] Mit Telia internet abonnement muliggør mobilt internet til min iPad for 40 SEK/mdr, hvilket jeg gjorde i sommers. Der er ingen oprettelsesgebyr eller minimum antal dage, du ska være abonnent. Forbruget koster kassen, men der lukkes aut. når 500 SEK er brugt (sådan er det nu generelt). Vi har tidligere gjort dét, at vi blot er kørt ind på en internet-cafe for at surfe lidt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Hvis din Ipad kan gå på nettet, så kan du købe et tysk taletidskort med internet surf på....så slukker det selv når der ikke er flere penge på. Ganske smart og du surfer til lokale priser.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Mange tankstationer: rastställe, autohof, langs motorvejen har frit internet. Mange junkbarer som burgerking, McDum med flere har frit internet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Hvis din Ipad kan gå på nettet' date=' så kan du købe et tysk taletidskort med internet surf på....så slukker det selv når der ikke er flere penge på. Ganske smart og du surfer til lokale priser....[/quote'] Og hvis din iPhone er en 4 eller 4S så kan du bare lave et WiFi hotspot, så kan alle dine enheder gå på nettet - ganske smart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Det bruger jeg meget på min Galaxy S2....ret lækkert så ens PC bare smutter på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites