JNG 10 Anmeld indhold Skrevet January 13, 2012 Hvem dækker min kærestes effekter i MIN lejlighed ved indbrud, hvis hun ikke er folkbokfört her? Er det min forsikring el. hendes egen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2012 Hendes egen når det er hendes ting Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2012 ok tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2012 Nu ved jeg ikke om det er svenske eller danske forsikringer der er involveret, men i DK ville dækningen være at hendes egen forsikring dækkede "midlertidigt" uden for forsikringsstedet (og det er op til 1 år som jeg husker det", så hvis de permanent er uden for forsirkingsstedet kan der gælde andre regler. (men kender ikke svenske betingelser i dybden) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2012 Eftersom det primære publikum herinde er bosiddende i SE antog jeg det var en svensk. I min forsikring var der så en lille detalje der sagde at udenfor matriklen dækker de kun for 40000skr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2012 Jeg har den store hjemmeforsikring fra IF. En af forskellene på den store og den lille er at de i den store også dækker ting udenfor ens egen lejlighed, og kun op til et vist lavere beløb. Det vil så finde anvendelse på f.eks. eksterne opbevaringsrum, kolonihavehuse, vaskerum og lignende. Hvis hun valgte den billigst mulige forsikring, så er det ikke sikkert det er dækket. Der er dog ingen tvivl om at det er hendes forsikring der skal i spil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites