Jump to content
briped

Forum fjerner linjeskift, og man kan ikke redigere sit indlæg?

Recommended Posts

Har lige lavet et indlæg i en anden tråd, hvor alle mine linjeskift blev fjernet. Da jeg efterfølgende forsøgte at redigere indlægget, fik jeg inline redigeringsvinduet frem (som normalt), men når jeg trykkede Gem sker der bare ingenting. Prøvede også at "Go advanced" men det gjorde heller ingenting.__Jeg har lige prøvet at lave dette indlæg (det som jeg skriver nu), og ville angive hvor mine linjeskift var, med HTML lineBReaks. De HTML lineBReaks blev parset af forummet, noget som typisk ikke er sket før?__Denne gang har jeg så valgt at bruge underscore i stedet, til at indikere hvor mine linjeskift er, for at teste om denne også får fjernet alle linjeskift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske det var den Chrome browser, jeg brugte på arbejdet, der bare var underlig. Selvom jeg vil mene at det er serverside parsing af linjeskift mv. og ikke clientside. Ah well. Har lige rettet mit andet indlæg, der foranledigede denne tråd, fra min Chrome browser hjemmefra, og det virkede._ _ Mon ikke også problemet er borte her, nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites