APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet January 12, 2012 Hey Er der nogle der har erfaring med chip tuning af bmw diesel i malmø området. hvilke steder kan anbefales? Det skal være autoriseret & med regning Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2012 Jeg tror ikke du får en aut. forhandler til at rode med chippen i bilen.... Landberg.dk er verdensmestre til BMW diesel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2012 Uoriginal chipning er efter min mening ikke værd at rode med, da du mister din forhandlergaranti..... Men BMW har selv en upgrade: http://accessories.bmw.com/internet_bmw/servlet/navigateDetails.do?language=sv&nscId=1104&localePath=/SE/sv&ts=1326704005034&from=2&fromList=true&nav=0&absoluteNav=1 NYT LINK! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2012 Hvis det en sprit ny bil ka den ik bar lige laves... De fleste biler efter 2010 er med antituning så du ik ka få lov og skrive til motorstyringen via obd, styreboksen skal pilles ud og åbnes og i bootmode og så skriver man den sådan lidt a la i gamle dage.. Men garantien bortfalder så snart du piller i boksen og stort set alle bokse er samlet med knækskruer så du ik ka undgå og lave mærke når man gør det... Sent from my AiiiiiiiiightPhone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hul 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Du kan se mere om chiptuning her... Hey Er der nogle der har erfaring med chip tuning af bmw diesel i malmø området. hvilke steder kan anbefales? Det skal være autoriseret & med regning Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Du kan se mere om chiptuning her... Men man anvender ikke u-autoriseret tuning på en ny bil IMO - man holder sig til forhandlerens anbefaling. Da jeg for en del år siden købte en spritny Volvo turbo, fik jeg den tunet hos Volvo's aut. tuningsfirma - no problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Men man anvender ikke u-autoriseret tuning på en ny bil IMO - man holder sig til forhandlerens anbefaling. Da jeg for en del år siden købte en spritny Volvo turbo, fik jeg den tunet hos Volvo's aut. tuningsfirma - no problem. Jeps, Polestar og volvo - fabriksgaranti på en tunet bil, det holder :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites