Patrykdk 10 Anmeld indhold Skrevet January 11, 2012 Hej, jeg skal have en ny motor i Audien. Jeg fandt én i Holland, men er der en smart måde at slippe for momsen:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 Hej' date=' jeg skal have en ny motor i Audien. Jeg fandt én i Holland, men er der en smart måde at slippe for momsen:rolleye:[/quote'] Det er forbudt at opfordre til snyd og fusk, så kommer Gio efter mig. Ellers ville jeg have foreslået, at sælger kunne have skrevet at den skal expoteres ud af EU...nogen kan vist det uden et stempel fra tolderne?! Ellers er det bare at betale som privat person... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 :th2: Tja, Norge er ikke i EU;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 :th2: Tja, Norge er ikke i EU;) Nåååå ja...glemte det helt....du bor jo i Norge....intet problem så! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 :th2: Tja, Norge er ikke i EU;) Nåååå ja....han bor i Norge....så er der jo ikke noget problem!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Patrykdk 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 Ja....han bor i Norge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites