Jump to content
Alexia

P-piller i Sverige?

Recommended Posts

Hej jeg har et problem... jeg står og skal have en recept på p-piller, har været på kbh kommune og bede om en sundhedskort da jeg arbejder i dk, fik at vide at der ville gå en uge, nu da jeg har ringet til dem siger de der går yderligere 14 dage! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg skal bruge en recept på p-piller nu, har taget den sidste pille igår og har ikke flere overhovedet. Det er okay hvis jeg skal til læge og have målt blodtryk osv. men nægter at skulle hele turen igennem med gyn. undersøgelse bare for en ny recept. Så hvordan foregår det i SE. Nogen anbefalinger eller råd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Barnmorskan i Sverige kan give dig en recept.
Jepper! Du skal bestille tid på din närmeste MVC (mödravårdscentral), det er der "barnmorskarna" sidder, de vil altid snakke med dig (og måle blodtryk) inden de udskriver recept -men du behöver nok ingen gyn.undersögelse, men du er lidt sent ude så tvivler på du kan nå at få en ny pille i dag -men man kan jo altid forsöge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej jeg har et problem... jeg står og skal have en recept på p-piller, har været på kbh kommune og bede om en sundhedskort da jeg arbejder i dk, fik at vide at der ville gå en uge, nu da jeg har ringet til dem siger de der går yderligere 14 dage! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg skal bruge en recept på p-piller nu, har taget den sidste pille igår og har ikke flere overhovedet. Det er okay hvis jeg skal til læge og have målt blodtryk osv. men nægter at skulle hele turen igennem med gyn. undersøgelse bare for en ny recept. Så hvordan foregår det i SE. Nogen anbefalinger eller råd?
Anbefalinger eller råd, tja. Afholdenhed:tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites