darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2012 Tager omså signal ind via antenne på taget lige uden for Trelleborg her er ingen problemer kan det være boksen som driller hvilken model har du ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2012 Jeg har ikke bemærket nogen problemer med DRs kanaler, men TV2 synes jeg er dårligere nu hvor den er på Boxers MUX. Sikkert fordi de presser de enkelte MUX mere med flere kanaler af gangen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2012 DR1 er helt tosset med sync, enig. Tjekkede andre kanaler her til aften - og der var ikke samme problem. Så dog kun en time, da jeg var hos svigermekanikken...og de så jo Dronningen's kendis-rave fra Koncertsalen. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2012 Vi har vanlig luftantenn, utan box (så vi kan inte se TV2 längre) och DR1 är helt perfekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Jeg har faktisk også lagt mærke til sync-balladen. Troede det var min boks den var gal med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2012 Tager omså signal ind via antenne på taget lige uden for Trelleborg her er ingen problemer kan det være boksen som driller hvilken model har du ? Det er den indbyggede i mit Samsung TV.... Har ingen problemer med andre kanaler end DR?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Ikke så meget TV2 - men efter omlægningen til MPEG4 i DK er det helt skævt med lipsync på DR1 her. Jeg har lige forsøgt at genscanne kanaler uden at det gjorde en forskel. De svenske kanaler har ikke problemet. Er det OK hos jer andre som tager DR med alm luft-antenne?? Oplevede jeg i morges. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Dumt spørgsmål men kan det passe af Sputnik koster 256KR pr MÅNED for at se alle programmer?? Det er 3000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om året:mad: De er jo syge.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 http://sputnik-dyn.tv2.dk/about/prices/ Og din pris er inkl Premier League - så det forklarer en del. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Pyha.....så er jeg mere glad nu!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Pyha.....så er jeg mere glad nu!!TV 2 Sport er Viasat - og de sætter priserne på de eftertragtede fodbold-ting, da det er dem der har rettighederne. Deraf en signifikant pris-forskel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Så er det godt at man ikke har hang til bold...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2012 Ikke så meget TV2 - men efter omlægningen til MPEG4 i DK er det helt skævt med lipsync på DR1 her. Jeg har lige forsøgt at genscanne kanaler uden at det gjorde en forskel. De svenske kanaler har ikke problemet. Er det OK hos jer andre som tager DR med alm luft-antenne?? Vi har vanlig luftantenn, TV som tar MPG4, bor i Danmark, inga boxar alls och i weekenden fungerade DR1 utmärkt när jag satt och tittade på drottningen. har inte sett TV idag (måndag). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites