Jump to content
sailerbent

Kan man modtage TV2 gennem antene efter 110112

Recommended Posts

DR1 er helt tosset med sync, enig. Tjekkede andre kanaler her til aften - og der var ikke samme problem. Så dog kun en time, da jeg var hos svigermekanikken...og de så jo Dronningen's kendis-rave fra Koncertsalen. @ Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tager omså signal ind via antenne på taget lige uden for Trelleborg her er ingen problemer kan det være boksen som driller hvilken model har du ?
Det er den indbyggede i mit Samsung TV.... Har ingen problemer med andre kanaler end DR?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke så meget TV2 - men efter omlægningen til MPEG4 i DK er det helt skævt med lipsync på DR1 her. Jeg har lige forsøgt at genscanne kanaler uden at det gjorde en forskel. De svenske kanaler har ikke problemet. Er det OK hos jer andre som tager DR med alm luft-antenne??
Oplevede jeg i morges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke så meget TV2 - men efter omlægningen til MPEG4 i DK er det helt skævt med lipsync på DR1 her. Jeg har lige forsøgt at genscanne kanaler uden at det gjorde en forskel. De svenske kanaler har ikke problemet. Er det OK hos jer andre som tager DR med alm luft-antenne??
Vi har vanlig luftantenn, TV som tar MPG4, bor i Danmark, inga boxar alls och i weekenden fungerade DR1 utmärkt när jag satt och tittade på drottningen. har inte sett TV idag (måndag).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites