lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet January 4, 2012 Jeg har i mit hus, eget vand og rensningsanlæg med jernfilter og avhärdningsfilter i kælder som hedder Culligan mark 925 det virker ok uden problemer, men efter mit salt filter har lavet en rens som sker hver 7 dag, så rende der stadig en smule vand i afløbet ud af afløbsslangen, det har så effekt på trykket på vandet i hele huset, som er meget skidt, jeg kan selvfølgelig slukke for salt filteret, og så holder det op. men så smager vandet ikke godt. er der nogen der har forstand på det, og evt kan reparere det, eller kender nogen firmaer man kan stole på, fordi jeg har ikke mulighed for det selv, da jeg er ude at rejse og mit gæt er at det nok er en pakning som skal skiftes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Jörgens Vattenfilterservice i Svedala kan 100% anbefales! 040-40 26 79 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter M 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2012 Eller prøv Libradon, http://www.libradon.se/ De har sat vandfilter op hos os og de fleste af vores naboer her på grusvejen. /Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites