Jump to content
Nico_Idskov

Senior Systemkonsulent. Ballerup (inkl samkørsel)

Recommended Posts

Ohøj Øresundsborgere. Jeg er teamlead for implementerings-teamet i Atea Outsourcing og har i en del måneder søgt en senior systemkonsulent til at indgå i holdet. Da jeg jo selv bor i Malmö tænkte jeg at jeg ville "sweeten the deal" ved at slå jobbet op her og inkludere en samkørselsordning til og fra job. - er du den helt rigtige til jobbet giver jeg sgu transporten de første tre måneder. Det er da ikke mange job-annoncer der tilbyder det. Lidt mere om jobbet: I tæt samarbejde med resten af I&C teamet, får du ansvaret for implementering af nye kunder og udføresle af ændringer på den eksisterende teknologiplatform. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende dagligdag, hvor du som System konsulent, kommer til at arbejde med en række produkter fra Microsoft, HP m.fl. Som system konsulent i Atea outsoucings I&C Team får du en stor kontaktflade med både kunder, kolleger og eksterne leverandører. I&C teamet hos Atea består af 14 medarbejdere. Heraf indgår 3 kolleger fra Ukraine, 2 fra Riga og 9 sidder i Danmark. Den opslåede stilling er med placering i Danmark (Ballerup), men enkelte rejsedage kan indgå. Vi er en afdeling med et meget højt drive, godt humør og ikke mindst en vilje til at levere services af høj kvalitet. Dine primære opgaver vil være: • Estimering, planlægning og implementering af nye kunder underlagt Outsourcings Transitionshåndbog • Estimering, planlægning og implementering af IT ændringer for vore eksisterende kunder underlagt AOS Change Management proces. • Dokumentation og driftsoverdragelse af viden fra vore kunder og deres systemer • Technical Lead på mere komplekse forandrings – eller implementeringsprojekter Som eksempel på øvrige arbejdsopgaver kan nævnes gennemførsel af tekniske audits i transitionsfasen, sikre at timeregistrering afspejler din arbejdsdag, udføre driftsoverdragelsesmøder for accept af driftsimeplementeringer, deltage på CAB-møder, afdelingsmøder samt bidrage til løbende forbedringer af transitions – og Change Management processen. Kvalifikationer: Det forventes du har en teknologisk uddannelse som f.eks. Datamatiker, Datalog, Ingeniør eller tilsvarende, gerne suppleret med en merkantil uddannelse (Cand. Merc., HD eller HA). Certificeringer/relevante kurser Det forventes du har gennemført Itil Foundation, gerne Itil Change Management ell. lignende, kender til de grundlæggende principper for projektledelse (f.eks. Prince II practicioner) og har en gennemgribende teknologi certificering som f.eks. MCSE eller MCITP Du skal have erfaring med løsningsdesign og estimering indenfor IT Services (tidligere rolle som f.eks. Senior konsulent, Løsningsarkitekt eller tilsvarende) og skal selvstændigt have drevet mindre, komplekse projekter indenfor IT Drift. Vi forventer du har mindst 5-10 års erfaring indenfor IT, herunder mindst 3 år indenfor IT Services og Outsourcing. Personlige: • Vi forventer, at du som person: • formår at kommunikere klart og effektivt med kollegaer og kunder, såvel mundtligt som skriftligt på både dansk og engelsk • evner at vidensdele effektivt med dine kollegaer både internt i teamet og eksternt • kan arbejde selvstændigt • kan fungere som en effektiv team-player i et team med meget forskellige kollegaer • forstår at overholde deadlines, tage ansvar og fokusere på kundens oplevelse af den leverede service Var det noget for nogle af jer så send mig et CV og et par linier om jer selv. /Nico

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites