Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet December 29, 2011 Nu har jeg prøvet at afspille en samling mp3 filer, både fra CD og USB via min PS3. Uden held! Der dukker ingenting frem i PS3 menuen, som om den slet ikke kan læse eller se mine filer. Er ved at være lidt rusten hvad dette angår, så er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg har overset? Eller kan PS3 slet ikke afspille MP3 fra CD eller USB??* PS: Både USB og CD kan afspilles via PC uden problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2011 nu jeg ikke lige ved min ps3, men du skal vist trykke på trekants knappen og der vælge vis info eller noget i den stil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2011 Prøv og kig i indstillingerne. Mindes at den som udgangspunkt ikke tillod andet end at spille spil, nærmest. Mindes at jeg skulle give tilladelse til en god håndfuld af de formater jeg ville have den til at spille. Men nu er det mange år siden snart så husker det ikke helt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2011 eller skriv til Mette, hendes kæreste er en haj til den slags med PS3:) (det er hurtigst at skrive til Mette da Thomas så sjældent er herinde ;-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Tak for hjælpen alle, Efter at have siddet og fiflet ved det ene og det andet så lykkedes det alligevel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites