Jump to content
dannemare

Undgå at benytte Shell v/Lockarp, mens de bygger rundkørsel (hvis du har en lav bil)

Recommended Posts

Mens jeg lige husker det.... i morges tankede jeg på omtalte Shell, men når man forlader tanken og skal gennem den nye rundkørsel for at komme ned på E20 igen, er det halvsmadrede fartbump en håbløs forhindring for enhver lav bil. Jeg turde end ikke at nærme mig det og måtte - med havariblinket tændt - liste mig frem til selve rundkørslen i modsat kørebane (som gudskelov er meget bred). Det kan man jo så sikkert få en bøde for, men hellere det end en smadret bil....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jaja... bleh-tongue.gif Indimellem er det sgu besværligt med en "besværlig" bil. Kører som udgangspunkt kun i den, hvis jeg nogenlunde kender eventuelle "forhindringer" på vejen, og min rute til/fra arbejde gennem Kbh. er ligeledes nøje udvalgt efter at have testkørt forskellige ruter i Mazda'en for a finde den bedste asfalt. :D Ja, det er sindssygt, jeg ved det godt. Men for pokker, hvor er vejene i Kbh/Malmö proppet med elendig asfalt, og det bliver ikke bedre af, at de fleste riste af en eller anden grund altid helst skal ligge 5 centimeter under asfalt-niveau. Hvad fa'en går det egentligt ud på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mens jeg lige husker det.... i morges tankede jeg på omtalte Shell' date=' men når man forlader tanken og skal gennem den nye rundkørsel for at komme ned på E20 igen, er det halvsmadrede fartbump en håbløs forhindring for enhver lav bil. Jeg turde end ikke at nærme mig det og måtte - med havariblinket tændt - liste mig frem til selve rundkørslen i modsat kørebane (som gudskelov er meget bred). Det kan man jo så sikkert få en bøde for, men hellere det end en smadret bil....[/quote'] Er det bare mig eller omtalte Shell tank er en YDERST nødtank at bruge idet deres priser ligger i snit 10% højere op end de aller dyreste tanke i Malmø. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ligger priser på tankstationer langs motorveje ikke generelt højere end normalt? De ved jo der ingen konkurrence er idet deres kunder er dem der kommer tilfældigt forbi. Rigtig dejligt der endelig kommer nogle rundkørsler netop dér.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det bare mig eller omtalte Shell tank er en YDERST nødtank at bruge idet deres priser ligger i snit 10% højere op end de aller dyreste tanke i Malmø. ?
Tjoh, det kan være. Har ikke hæftet mig så meget ved det. SKAL imidlertid bruge mininum 98 oktan, og det er den eneste tank på min pendlerrute med dette (bortset fra den Shell, der ligger lige efter Sjællandsbroen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ligger priser på tankstationer langs motorveje ikke generelt højere end normalt? De ved jo der ingen konkurrence er idet deres kunder er dem der kommer tilfældigt forbi. Rigtig dejligt der endelig kommer nogle rundkørsler netop dér.
Enig, det var tiltrængt. smiley

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites