Jump to content
Nimo

Pasning og rengøring tilbydes

Recommended Posts

Goddag , Jeg er for nylig flyttet til Sverige sammen med min danske mand, jeg kommer fra Bali, taler dansk og har tidligere arbejdet som aupair, jeg har også arbejdet med rengøring, i butik og restaurant. Jeg har erfaring og vil gerne hjælpe med rengøring og børnepasning, eller andet arbejde. Jeg bor i Limhamn i udkanten af Malmø. Timeløn kan evt diskuteres Send mig gerne en PM :-) Ha en god dag. Hilsen Niluh 27 år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Hej, mit navn er Stine. Min mand, jeg og vores lille søn er for et halvt års tid siden flyttet til Malmö. Vi bor på Västra Hamnen. Det er ikke så langt fra Limhamn. Vi er meget interesseret i rengøring en gang om ugen ca. 3 timer. Til grundig rengøring af lejligheden og sengetøjsskift og sådan. Og måske skjortestrygning og sådan nogle små-ting. Lejligheden er kun ca. 90 m2, men med en lille søn, går vi meget op i at der er rent. Du kan blive lønnet pr time eller pr gang. Det bestemmer du. Det kunne også sagtens komme på tale at passe vores søn engang i mellem, hvis dette har interesse. Han er 1 år og skal snart starte i daggis. Og han er en meget nem og kærlig dreng. Min mand er læge og jeg læser selv til læge i kbh. Vores tidligere rengøringspige i Danmark var meget glad for at gøre rent hos os. Du kan skrive/ringe til stine_bischoff@hotmail.com og mit nummer er 40814583 (dansk nummer så husk evt 0045 foran). Vi glæder og MEGET til at høre fra dig!! Mvh Stine og familien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi Niluh MY family and i have also recently move to Sweden and we`re looking for a babysitter for our 2½ yrs old twin girls. Preferably from January 18 to feburary 05 on week days from seven (7:00am) to five(5:00pm). We live in Bunkenflostrand. Interested please contact us- tel# 004553640520 or email me, ayanneflemming@ymail.com we hope to hear from you :) Kind regards.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites