Mohlin 11 Anmeld indhold Skrevet December 28, 2011 Vi provade att koppla en laptop till Tvn för att se filmer och TV2 via sputnik, men vi får det inte att fungera riktigt. Antingen får vi bild eller ljud, men inte allt samtidigt. Finns ingen HDMI utgång på PCn. Min man skrev en mer specificerad beskrivning: LYD: Kabel: MiniJack til Phono (aka lydkort-kabler) Out: Fra laptop headphone In: TV phone indgang BILLEDE: Kabel: VGA til VGA Out: Fra laptop VGA output In: TV har VGA input Begge dele fungerer fint, men IKKE samtidigt: Video overføres fint med VGA, hvor TV fungerer som monitor (Indstilles på TV som 'AV tilstand' med 'PC' opkopling) Men lyd kommer ikke med, selvom lydstik er forbundet. Lyd fungerer fint, hvor TV fungerer som højtaler (Indstilles på TV som 'AV tilstand' med 'AV3' opkopling) Men billede kommer ikke med, selvom VGA er forbundet. En løsning kunne jo være, at tilslutte eksterne højtalere til laptop, og få lyd via disse. Men det virker jo lidt unødvendigt, eller....? Nån som har ett bra knep? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2011 Har TV'et en separat audio-in som "hører sammen med" VGA indgangen som stikket blot skal flyttes over i? Ellers må I have fat i manualen til TV'et og se om der måske er en setting som skal ændres......... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2011 Vi har gjort "apmetoden" på manualen, dvs klickat på alla knappar och gjort samtliga kombinationer... tyvärr var det en liten tunn manual. Men min man sa "nååå... ahhh" när han läste ditt svar så, vem vet? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2011 YES!! Det löste problemet! Jättemånga tack larscph. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2011 Cool.. :) Jeg er glad for at jeg kunne hjælpe jer i den rigtige retning! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites