Jump to content
CAC

Samsung Galaxy S vs LG Optimus

Recommended Posts

Hvis du alligevel har kig på Samsung Galaxy S, synes jeg du hellere skulle kigge på Googles officielle Nexus telefon, Samsung Nexus S. På den måde er du ikke låst fast af at Samsung ikke er super hurtige til at få frigivet opdaterede Android versioner. Så får du nemlig operativ systemet som Google har tænkt det, og efterhånden som Google har opdateringerne klar til den. Dette inklusive den seneste Android version 4 (IceCream Sandwich aka ICS). Men hvis valget er ufravigeligt mellem LG Optimus og Samsung Galaxy S, vil jeg helt klart vælge Samsungs. OLED skærmen giver så meget bedre billede, og selvom Samsung ikke er god til at få opdateret OS på telefonen, er de bedre til det end LG. Jeg har stadig min SGS efter jeg købte SGS2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for input. Det er pga. pris og behov at jeg ikke er på udkig efter de nyeste telefoner, og leder derfor efter en god brugt telefon Jeg har selv en SGS2 og det er suverænt den bedste telefon jeg har haft, så jeg hælder også selv til Samsung.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
[...]Det er pga. pris og behov at jeg ikke er på udkig efter de nyeste telefoner' date= og leder derfor efter en god brugt telefon[...]
Samsung Nexus S er skam heller ikke en ny telefon. Den er omtrent lige så "gammel" som Samsung Galaxy S. Nexus S er bare den officielle fra Google. http://www.blocket.se/malmo/Samsung_Google_Nexus_S_37639051.htm?ca=23_11&w=0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites